کدخبر:1904/14011027

27 فروردین 1401

میزبانی از 9 هزار داوطلب کنکور سراسری در حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی اصفهان
دانشگاه صنعتی اصفهان روزهای 29 و 30 دی ماه با برگزاری مرحله اول آزمون سراسری 1401 ، میزبان بیش از 9هزار داوطلب دختر و پسر است. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان : دکتر مجید طالبی، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری کنکور سراسری در حوزه دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام این خبر گفت :  نوبت اول آزمون سراسری سال 1402 در دانشگاه صنعتی اصفهان در پنج حوزه ی دانشکده مهندسی منابع طبیعی، دانشکده مهندسی نساجی،مجتمع خوارزمی، مجتمع ابوریحان و کتابخانه مرکزی دانشگاه در صبح روزهای پنجشنبه و جمعه، 29 و 30 دی ماه جاری برگزار می شود. 
دکتر طالبی خاطر نشان کرد: آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی با حضور 4500 نفر داوطلب ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 29 دی ماه و آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی با حضور 4545 نفر داوطلب  ساعت 8 صبح روز جمعه 30 دی ماه جاری آغاز می شود. 
وی افزود: تعداد کل داوطلبان رشته های علوم تجربی و علوم ریاضی حوزه دانشگاه صنعتی اصفهان 9045 نفر هستند  که ازاین تعداد 2976 نفر داوطلب خانم و 6069 نفر داوطلب آقا هستند.   
مسئول برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب آزمون و رفاه داوطلبان این حوزه اندیشیده شده است خاطر نشان کرد : اتوبوس های شرکت واحد مسیر میدان جمهوری( دروازه تهران) به دانشگاه از ساعت  6 و 15 دقیقه صبح روزهای آزمون،  آماده سرویس دهی هستند. درب های ورودی شمالی و جنوبی دانشگاه از ساعت 6 صبح روز های آزمون بازبوده و امکان حضور داوطلبان گرامی  به همراه خانواده محترم فراهم شده است. در این رابطه پارکینگ برای خودروهای شخصی پیش بینی شده است. همچنین توصیه می شود که از درب شمالی دانشگاه (به سمت شاهین شهر) به دانشگاه وارد شوند و ورود خود را به دقایق پایانی موکول ننمایند. 
وی در مورد آن دسته از داوطلبانی که قصد استفاده از مترو دارند افزود: از پایانه متروی قدس به دانشگاه هم اتوبوس ها  فقط روز پنج شنبه 29 دی ماه از ساعت 6 و 30 دقیقه  صبح با فاصله هر 15 دقیقه، سرویس دهی خواهند داشت. 
گفتنی است بر اساس اعلام ستاد برگزاری آزمون های سراسری دانشگاه صنعتی اصفهان، توصیه های ضروری به منظور تأمین امنیت، سلامت ورفاه حال داوطلبان گرامی به شرح ذیل است. 
1- به داوطلبان گرامی توصیه می گردد از همراه داشتن هر گونه وسیله اضافی از جمله تلفن همراه و ماشین حساب خودداری نمایند. 
2- حتما پیش از اعزام به محل آزمون، از همراه داشتن  و صحت کلیه مدارک مورد نیاز از جمله کارت ملی یا شناسنامه، کارت ورود به جلسه و لوازم تحریر خود اطمینان حاصل کنید.  
3- پارکینگ به تعداد کافی در محوطه داخلی دانشگاه در نظر گرفته شده است و از این رو از داوطلبان گرامی تقاضا می گردد پس از ورود به محوطه دانشگاه با عوامل انتظامات همکاری نمایند. 
4-  به خانواده های محترم داوطلبان توصیه می شود حتی الامکان از همراهی عزیزان خود خودداری نمایند. در صورت حضور در محوطه دانشگاه خواهشمند است در محل پارکینگ ها توقف کرده و به حوزه های امتحانی نزدیک نشوند.  
5-  همراهان گرامی داوطلبان در صورتی که پس از رساندن داوطلب خود قصد ترک دانشگاه را دارید، به دلیل جلوگیری از ترافیک در محوطه دانشگاه، اجازه دهید تا تمامی خودروها وارد شوند سپس با آرامش دانشگاه را ترک نمایید. 
6- با مجریان برگزاری حوزه های آزمون همکاری و مساعدت شایسته را در برگزاری هر چه بهتر و در نهایت آرامش و اطمینان مبذول فرمائید.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.