کدخبر:1431/14010512

12 مرداد 1401

براي سومين دوره متوالي
تفاهم‌نامه مشترك دانشگاه صنعتي اصفهان با شركت ملي پالايش و پخش فراورده‌های نفتي ايران
هم‌زمان با تمديد تفاهم‌نامه همكاري مشترك ميان دانشگاه صنعتي اصفهان و شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌های نفتي منطقه اصفهان، زمينه استقرار نماينده پژوهشي اين شركت در دانشگاه صنعتي اصفهان براي توسعه همکاری‌های مشترك علمي و فناوري فراهم شد.

صبح امروز، چهارشنبه 12 مردادماه، با حضور دكتر صفوي معاون پژوهش و فناوري دانشگاه صنعتي اصفهان و عبدالله گيتي منش، مدير منطقه‌ای شركت ملي پالايش و پخش فرآورده های نفتی در اصفهان، تفاهم‌نامه همكاري مشترك ميان اين دانشگاه و صنعت نفت براي سومين دوره متوالي تمديد و ميان طرفين تبادل شد.

دكتر صفوي معاون پژوهش و فناوري دانشگاه صنعتي اصفهان، در اين نشست با اشاره به حسن هم‌جواری دانشگاه و پالايشگاه اصفهان و همچنين سابقه فعالیت‌های فناورانه مشترك با اين شركت بيان داشت: دانشگاه صنعتي اصفهان همواره در رفع چالش‌های صنعت نفت پیشگام و مؤثر بوده است.

وي امضاي اين تفاهم‌نامه و واگذاري دفتر مشترك همكاري در دانشگاه را گام جدي و عملياتي براي نقش‌آفرینی پژوهشگران و محققان دانشگاه در شركت نفت دانست و خاطرنشان كرد: محققان دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های اين دانشگاه می‌توانند در حوزه‌های بهینه‌سازی حمل‌ونقل نفتي، سايش و خوردگي در تأسيسات نگهدارنده يا انتقال و سیستم‌های كنترل همکاری‌های مشترك سازنده‌ای داشته باشند.

مهندس عبدالله گيتي منش مدير منطقه‌ای شركت ملي پالايش و پخش فراورده های نفتی منطقه اصفهان نيز با اشاره به نيازها و چالش‌های اساسي اين شركت كه در حلقه پاييني صنعت نفت با آن مواجه هستند خاطرنشان كرد: به دنبال عقد قراردادهاي همكاري مشترك و توسعه روابط علمي با دانشگاه صنعتي اصفهان به‌عنوان يكي از برترين دانشگاه‌های كشور براي حل چالش‌های صنعت نفت هستيم.

 وي ايجاد دفتر مشترك همكاري در دانشگاه صنعتي اصفهان را گام مهم عملياتي كردن اهداف اين تفاهم‌نامه دانست و افزود: از ایده‌ها و طرح‌های دانشجويان و اساتيد دانشگاه صنعتي اصفهان براي بهبود فرايندها و ارتقا فناوري در شركت پالايش نفت استقبال می‌کنیم.

 در پايان اين نشست، مديران شركت پالايش و پخش فراورده‌های نفتي، معاونين پژوهشي دانشکده‌ها و پژوهشکده و مديران حوزه پژوهشي دانشگاه به تبادل اطلاعات پيرامون نقاط مشترك در توسعه همكاري پرداختند و همچنين بازديدي از امكانات آزمايشگاهي و پژوهشي مرتبط با صنعت نفت در دانشگاه صنعتي اصفهان انجام شد.

گزارش ويديويي...

گزارش تصويري...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.