کدخبر:1721/14010131

31 فروردین 1401

اولين انجمن دانش آموختگان تخصصي در دانشگاه صنعتي اصفهان تأسيس شد
كانون دانش آموختگان دانشكده مهندسي كشاورزي، با تصويب هیئت رئيسه اين دانشكده مجوز فعاليت گرفت و اقدام به انتشار فراخوان عضويت نمود.     

عضو هيئت علمي گروه مهندسي آب و مدير كانون دانش آموختگان دانشكده مهندسي كشاورزي با اعلام اين خبر گفت: با گذشت چهل و چهار سال از تاسيس دانشكده كشاورزي و بالغ بر 9هزار دانش آموخته اين دانشكده، ضرورت تشكيل اين كانون بيش از گذشته احساس شد.  

دكترالهام فاضل، ايجاد و حفظ ارتباط مستمر بين دانش آموختگان، رونق كسب و كار در ميان دانش آموختگان و تحكيم ارتباط علمي بين دانشگاه و مراكز علمي،اجرايي و صنعت را از اهداف كانون دانش آموختگان كشاورزي برشمرد. 

وي با بيان اينكه مقرر شده است تسهيلاتي از طرف دانشگاه و دانشكده در اختيار دانش آموختگان قرار گيرد، افزود: تخفيف اسكان در هتل هشت بهشت دانشگاه، برخورداري از تخفيفات مراكز طرف قرارداد با انجمن دانشگاه، تخفيف خدمات آزمايشگاه هاي دانشكده كشاورزي و تور گردشگري مزارع دانشكده كشاورزي همراه با خانواده و ... از جمله فعاليت هاي اين انجمن خواهد بود. 

گفتني است: دانشكده كشاورزي دانشگاه صنعتي اصفهان  قطب علمي كشاورزي كشور و از اولين و بزرگترين دانشكده هاي علوم مهندسي كشاورزي در كشور است كه از ابتداي تأسيس دانشگاه صنعتي اصفهان آغاز به فعاليت كرده است و مسئولين و مديران موفق كشور در بين دانش آموختگان اين دانشكده ديده مي شوند.

علاقمندان جهت عضویت در کانون دانش آموختگان دانشکده کشاورزی می توانند به نشانی وبگاه : https://agri.iut.ac.ir/fa مراجعه نمایند. 

 

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.