کدخبر:1441/14000830

30 آبان 1400

گرامیداشت هفته بسیج به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان
نشست بسیج ادارات شهرستان خمینی شهر به مناسبت هفته بسیج و با حضور رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، فرماندار خمینی شهر، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی و فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر، شنبه 29 آبان ماه به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

در این آئین‌که رؤسای ادارات و بسیجیان مراکز اداری و دستگاه های اجرایی خمینیشهر حضور داشتند، دکتر میرمحمدی میبدی سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به نقش امام راحل و رهبر معظم انقلاب در ترسیم نقشه راه بسیجیان کشور بیان کرد: اگر مطالعه جریانی و مروری بر عملکرد انقلاب اسلامی ایران که دوران های مختلف خودش را تا به امروز پشت سر گذاشته داشته باشیم؛ متوجه هستیم که کشور در معرض توطئه  همه جانبه و دشمنی تام و تمام استعمار آمریکا و دست نشانده‌گانش چه در داخل و چه خارج بوده است.

وی افزود: در این میان انسان‌های بزرگواری همچون امام راحل و رهبر معزز انقلاب با ایجاد یک طراز خاص برای انقلاب اسلامی توانستند در برابر هجمه های دشمنان ایستادگی کنند و کشور را از حوادث مختلف به سلامت به اینجا برسانند و برای ما به عنوان الگو رهنمودهای ارزشمندی به جا گذاشتند.

میبدی افزود: گروهی از افراد به تمنای نابودی انقلاب نه امروز بلکه درعرصه های مختلف حتی در اوایل انقلاب با جنگ های داخلی می‌خواستند فاتحه ایران خوانده شود و امروز بعد از چهل و اندی سال‌از شکل گیری انقلاب اسلامی می بینیم که انسان های با صفایی همچون شما دور هم گرد می آیید و انقلاب را با همه وجود پاسدار هستید.

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان با یادآوری این‌که انقلاب اسلامی ثمره خون های به ناحق ریخته شده فراوانی است که به عنوان امانتی امروز در دستان من و شماست تصریح داشت: همواره به طراز انقلاب اسلامی که رهنمود رهبر معظم انقلاب و امام راحل است بیاندیشیم و انقلاب این امانت مقدس را که پاسداری آن به عهده شماست یک بار دیگر بازتعریف کنیم و بدانیم تکلیف و وظیفه مان در قبال انقلاب و شهدا چیست. به امید این‌که سرانجام کارمان آن چیزی باشد که شهدای عزیز برایشان محقق گردید.

در این مراسم حجت الاسلام نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ کریمیان فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر و مهندس علیرضا بصیری فرماندار این شهرستان درخصوص هفته بسیج و اهمیت نقش بسیجیان در پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی و کشور ایراد سخن کردند.

در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه حوزه کارمندی شهرستان خمینی شهر و سه تن از کارمندان بسیجی نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان تجلیل بعمل آمد.

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.