کدخبر:1829/14000608

6 شهريور 1400

با حمایت شرکت مترو منطقه اصفهان :
آزمایشگاه های مهندسی راه آهن و مترو دردانشگاه صنعتی اصفهان ایجاد می شود
با امضای تفاهم نامه همکاری های مشترک میان دانشگاه صنعتی اصفهان و مترومنطقه اصفهان ، پروژه های طراحی و خدمات مهندسی راه آهن و مترو در دانشگاه صنعتی اصفهان انجام می شود.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام این مطلب گفت : هدف از این تفاهم نامه ، ایجاد زمینه مناسب برای گسترش همکاری دو جانبه دانشگاه و مترو منطقه ای اصفهان در زمینه مهندسی راه آهن و مترو در بخش های مختلف می باشد.

دکتر سید مهدی ابطحی با بیان اینکه ، بهره مندی از توانايی هاي علمی ، تحقیقاتی ، دانشگاه صنعتی اصفهان و به اشتراک گذاشتن امکانات کارگاهی، تجهیزات و امکانات از سمت متروی اصفهان موضوع اصلی این تفاهم نامه است ادامه داد: با حمایت شرکت مترو منطقه ای، آزمایشگاه های مهندسی راه آهن و مترو در دانشگاه صنعتی اصفهان تجهیز و آماده ارایه خدمات فنی و مهندسی مورد نیاز استان خواهد بود.

عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی عمران گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان در جهت کاربردی کردن تحقیقات دانشگاهیان با انعقاد تفاهم نامه، خدمات علمی و تحقیقاتی خود را در اختیار جامعه و صنعت قرار میدهد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: با انعقاد این تفاهم نامه سهمیه کارآموزی مناسب برا دانشجویان و فرصت های مطالعاتی برای اساتید در شرکت مترو منطقه ای فراهم خواهد شد

دکتر سید مهدی ابطحی خاطر نشان کرد: یکی از راه های موثر بودن تحقیقات دانشگاهیان گام برداشتن در جهت نیازها جامعه است و تاکید کرد : با شروع این همکاری مشترک پایان نامه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه که در ارتباط با نیازهای شرکت مترو باشد مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

گفتنی است: این تفاهم نامه با حضور مهندس احمدرضا طحانیان روز سه شنبه 3 شهریور ماه برای مدت دو سال به امضا طرفین رسید و مقرر شد به منظور پیگیری و اجرایی نمودن هریک از موضوعات تفاهم نامه، کمیته مشترکی از نمایندگان منتخب اقدامات اجرایی را دنبال نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.