کدخبر:1846/13990111

11 فروردین 1399

اطلاعیه معاونت اداری و مالی درخصوص ادامه فعالیت های واحدهای مختلف دانشگاه صنعتی اصفهان
همكاران بسيار ارجمند؛
با سلام و آرزوي سالي خوش براي شما بزرگواران
با توجه به شرايط كنوني، به دليل همه‏ گيري ابتلا به ويروس كرونا و لزوم شفافيت در وضعيت فعاليت هاي دانشگاهي تا پايان بحران، موارد زير به استحضار مي رسد:
 
۱. از آن جهت كه اطلاعيه هاي صادره از مقامات مسؤول به دليل نقصان در انعكاس و درك غير دقيق رسانه اي، بعضاً همكاران عزيز را دچار سردرگمي نسبت به فعاليت هاي دانشگاه نموده است، آنچه از طريق كانال هاي ارتباطي رسمي دانشگاه و يا مديران مستقيم دريافت مي شود ملاك عمل دانشگاهيان است.
 
۲.فعاليت هاي دانشگاه تعطيل پذير نيست. دستاوردهاي علمي - پژوهشي دانشگاه نه در روزهاي كاري كه در تمام ساعات شبانه روز حاصل مي شود كه دانشجويان و اساتيد بي وقفه به آن مشغولند. در كنار آن، فعاليت هاي فناوري دانشگاه در شرايط امروز كشور، حياتي است. 
اگر عزيزان، در دانشگاه هاي علوم پزشكي صف اول مواجهه با بحران را تشكيل داده اند؛ حتما دانشگاه ها و دانشكده هاي فني – مهندسي پشتيبان اصلي اين فعاليت ها مي باشند.
 
۳. بر اساس آنچه گذشت تعطيلي موقت كنوني صرفا در مورد فعاليت هاي آموزشي حضوري است و از آن جهت كه فعاليت هاي پوياي دانشگاه، نيازمند پشتيباني مؤثر مديران و كاركنان ارجمند است، تصميمات ذيل اتخاذ گرديد:
الف- در جهت اثر بخشي فعاليت ها، ساعت كاري همكاران در اين دوره از ساعت 7:45 تا 14 خواهد بود و جهت حفظ سلامت كاركنان، سرويس هاي حمل و نقل عمومي دانشگاه فعال نمي باشد. لازم به ذكر است هزينه اياب و ذهاب همكاراني كه حضورشان ضرورت دارد متعاقباً پرداخت خواهد شد.
ب- برخي ادارات دانشگاه به دليل عدم حضور دانشجويان عملاً غير فعال خواهد بود، اين ادارات تا پايان بحران تعطيل هستند(مانند اداره تغذيه، اداره رفاه دانشجويي و ...).
ج- برخي از ادارات تماماً فعالند و مطابق روال عادي فعاليت خواهند نمود( مانند اداره انتظامات، تأسيسات و ...).
د- بقيه ساختارها با حداقل نيروي لازم به صورت حضور گردشي فعال خواهند بود كه مدير هر واحد، ليست افراد را تهيه و در اختيار معاونت اداري مالي قرار مي دهد.
ه- تمامي پژوهشكده ها با نظر رئيس محترم پژوهشكده فعاليت خواهند نمود.
و- در مورد دانشكده ها، حضور مسؤول امور عمومي، مسؤول IT و يك نفر در دفتر دانشكده الزامي خواهد بود. در صورت نياز و تأييد معاون آموزشي، استفاده محدود از دوركاري ممكن خواهد بود.
لازم مي دانم از تمامي مديران دانشگاه در سطوح مختلف كه حضوري فعال، حتي در ايام تعطيلات نوروزي داشته اند تشكر نمايم.
بديهي است در شرايطي كه دولت محترم تصميمي جديد اتخاذ نمايد، دانشگاه منطبق با آن، اعلام نظر خواهد نمود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.