کدخبر:1956/13981004

4 دی 1398

با حضور دانشجویان فعال در عرصه های فرهنگی:
آيين تقدير از فعالان فرهنگي دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار شد + گزارش تصویری
آيين تقدير از فعالان فرهنگي دانشگاه صنعتي اصفهان، با حضور رئيس دانشگاه، معاون فرهنگي و جمعي از فعالان اين حوزه، عصر روز سه شنبه سوم دی ماه در تالار شهيد فتوحي برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان در بخشي از اين برنامه با تشكر از زحمات فعالان فرهنگي، گفت: تقدیر از فعالان فرهنگی، تقدیر از همه کسانی است که در شکل‌گیری سیمای فرهنگی دانشگاه نقش دارند. امیدواریم چهره فرهنگی دانشگاه را دل‌پسند و دلنشین ببینیم و اگر غباری از نومیدی هست، امیدواریم با یک لبخند امیدوارانه و یک نقش مثبت و سازنده در برنامه‌ها و تعاملات و ارتباطات به سوي آینده و رو به جلو برويم.

دکتر سید مهران نحوی با اشاره به فلسفه برگزاري اين جشنواره افزود: مناسبت گردهمايي امشب ما تقدیر از کسانی است که به‌طورکلی در فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه سهم دارند و با زحمت هاي خود ایده‌هايي را مطرح و برنامه‌های مختلفی را در دانشگاه اجرا می‌کنند. یک بخش از چهره‌ دانشگاه به این برنامه‌ها بر می‌گردد و بخش دیگری از چهره فرهنگی دانشگاه، با رفتار و مناسبات و تعاملات خوب خودمان شکل می‌گيرد.

وي در ادامه با برشمردن انواع فعاليت هاي فرهنگي گفت: دانشگاه جای تحکیم، تقویت و پالایش اندیشه است. امیدوارم در این برنامه و تمامی برنامه‌هایی که در دانشگاه اجرا می‌شود اين اندیشه‌ورزی مبتنی و معطوف به معارف بلند انسانی و الهی تقویت شود و بتوانیم یک جهان زیبا را در دانشگاه و جامعه خودمان بسازیم.

نحوي، با بيان ارزیابی‌هايي كه از فعالیت هاي فعالان فرهنگی در طول سال تحصیلی گذشته انجام شده است، اضافه کرد: این برنامه تقدیر از همه کسانی است که زحمت کشیدند و با انگیزه و عشق و علاقه در صحنه دانشگاه حاضر می‌شوند.

وي با اشاره به اين كه دانشگاه‌های صنعتی کشور و بخصوص دانشگاه صنعتی اصفهان شرایط تحصیلی ویژه‌ای دارند و فعالیت کسانی که در عين سختی‌های تحصیلی، فعالیت‌های فرهنگی را در سطح دانشگاه دنبال می‌کنند جای تقدیر ویژه دارد، افزود: در پايان از زحمات شما تشكر مي كنم و اميدوارم بتوانيم فعاليت هاي مؤثرتري را با يكديگر رقم بزنيم.

گفتگوي صميمانه منصور ضابطيان، مستند ساز و مجري تلويزيوني با رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان با موضوع فعاليت هاي فرهنگي اين دانشگاه، در ادامه اين همايش از ديگر بخش هاي جذاب آيين تقدير از فعالان فرهنگي دانشگاه صنعتي اصفهان بود.

گزارش تصویری

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.