کدخبر:1456/13970724

24 مهر 1397

با برگزاری یک رویداد دانشجویی:
کارآفرینی و تغذیه سالم در رویداد کارینو دانشگاه صنعتی اصفهان + گزارش ویدئویی
رویداد دانشجویی کارینو به منظور ارتقاء توانمندی های دانشجویان در حوزه های مختلف سلامت، تغذیه و آشپزی، بازاریابی و فروش، مدیریت امور مالی، کارتیمی و... در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

این رویداد از ابتدای مهر ماه جاری و با حضور بیش از یکصد دانشجوی مستعد و علاقه مند به حوزه های مختلف سلامت، تغذیه و آشپزی، بازاریابی و فروش، مدیریت امور مالی، کارتیمی و... آغاز به کار کرد.

پس از حضور گروه های دانشجویی در دوره های مهارت افزایی پیش بینی شده به منظور شرکت در این رویداد و با انجام مراحل اولیه داوری، ۱۲ گروه اصلی برای مدیریت فعالیت خود وارد قسمت اصلی رویداد به منظور تهیه صبحانه شدند.

در این مرحله گروه های رقابت کننده با استفاده از مبالغ تنخواه ارائه شده از سوی برگزارکنندگان، اقدام به خرید مواد اولیه غذایی برای تهیه صبحانه در هر روز می نمایند و با تهیه محصولات مورد نظر که از دیدگاه مرکز بهداشت و درمان دانشگاه، سلامت مواد اولیه به کار رفته در آن ها تایید شده است، محصولات خود را در سطح دانشگاه به فروش می رسانند.

دوره فروش صبحانه بعنوان مرحله پایانی این رویداد دانشجویی، تا یکشنبه 29 مهرماه ادامه خواهد داشت.

رویداد کارینو دانشگاه صنعتی اصفهان با هدف فرهنگ سازی توجه به وعده صبحانه بعنوان مهم ترین وعده غذایی، و انجام یک رقابت محیطی کارافرینی است که شرکت کنندگان به صورت عملی مطالب آموخته شده در کارگاه ها را در محیطی واقعی که الگویی از نظارت ها و محدودیت های بیرونی بر آن حاکم است با ریسک کمتر به رقابت می پردازند.

گزارش ویدئویی...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.