کدخبر:1042/13970308

8 خرداد 1397

به منظور ارتقاء ساختارهای آموزشی:
افتتاح آزمایشگاه مجهز به سیستم چند رسانه ای Xclass در مرکز زبان دانشگاه صنعتی اصفهان
با حضورهیأت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان، آزمایشگاه شماره یک مرکز زبان این دانشگاه، مجهز به سیستم چند رسانه اي  Xclassبه مرحله بهره برداری رسيد.

 اين نرم افزار امكاناتي را درجهت تدریس و یادگیری برمبنای سیستم چند رسانه ای برای ارائه مطالب درسی، کمک به پیشرفت و درنهایت سنجش زبانی دانشجویان دراختیاراستادان و دانشجویان قرار می دهد.

بخش های منحصر به فرد این سیستم می توان به قابلیت پخش 9 فیلم مختلف در9 گروه متفاوت و در 9 سطح به طورهمزمان برای دانشجویان اشاره کرد که امکان سطح بندی دانشجویان و نمایش فیلم های متناسب با هر سطح را برای استاد فراهم می نماید.

پشتیبانی از 22 زبان متفاوت و حداقل دو زبان به صورت همزمان از دیگر ویژگی های این سیستم می باشد .

امکان گروه بندی نامحدود دانشجویان ومکالمه بین گروهی آنان، قابلیت کنترل سیستم تمامی دانشجویان و فعالیت آنان توسط استاد، مکالمات گروه بندی شده دو گروه مشخص به انتخاب استاد و یا به صورت تصادفی، طرح تمرين هاي تعاملي جهت بهبود مهارت هاي گفتاري، قابليت ضبط تمامي مكالمات فردي و گروهي و تطبيق تلفظ ها بين صداي استاد و دانشجو، از دیگر قابلیت های منحصر به فردی است که این سیستم را از دیگر تجهیزات متمایز می سازد.

سیستم  Xclass همچنین می تواند در مواردی همچون آموزش دانشجویان به صورت انفرادی و گروهی، امکان ضبط تکالیف آموزشی درکلاس و تمرین در منزل، انجام امتحان و آزمون جامع توسط استاد، نمره دهی اتوماتیک، گزارش دهی و... گزینه های مناسبی را در اختیار استادان قرار دهد .

گفتنی است: مرکز زبان دانشگاه صنعتي اصفهان که در سال 1358 راه اندازی شده است ضمن ارائه گسترده دروس زبان عمومی و تخصصی رشته های مختلف فنی-مهندسی و علوم پایه و ویرایش و ترجمه مقالات رشته های مختلف فنی- مهندسی و علوم پایه، از سال 1393 نیز به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی پرداخته است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.