کدخبر:1138/13950812

12 آبان 1395

به همت مرکز تخصصی آپا:
افتتاح چهارمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات در دانشگاه صنعتی اصفهان
همایش افتتاحیه چهارمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات، صبح امروز در تالار شهید فتوحی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات، هدف از برگزاری این همایش را، معرفی مسابقات فتح‌پرچم و نیز مسابقه ایده‌‌های نو در زمینه امنیت فضای تبادل اطلاعات عنوان کرد و گفت: گفتگو و میزگرد با حضور دانشجویان، فعالین و متخصصین امنیت فناوری اطلاعات از دیگر برنامه های این همایش است.

سنایی، با تأکید بر این که ارتقای سطح آگاهی عمومی در زمینه امنیت فضای تبادل اطلاعات یکی از مهمترین اهداف برگزاری چهارمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات است، افزود: با برگزاری این جشنواره سعی خواهیم داشت تا در رشد و توسعه ایده‌های نوین در عرصه امنیت فناوری اطلاعات و ارتباطات نقش مناسبی داشته باشیم.

وی با بیان این که این جشنواره، رویدادی ترویجی در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات محسوب می شود، گفت: مسابقه CTF، رویدادSecurity Startup، کارگاه‌ها و سمینارهای تخصصی و نمایشگاه ترویجی امنیت فضای تبادل اطلاعات از جمله بخش‌های متنوع این جشنواره است.

دکتر بهروز ترک لادانی نیز در این مراسم به سخنرانی با عنوان "دفاع از عمارت شیشه ای" پرداخت و تهدیدها و فرصت های امنیتی در فضای سایبری را مورد بررسی قرار داد.

عضو شورای مرکزی انجمن رمز ایران، سریع تر شدن کامپیوترها و رشد سریع شبکه را از مهترین تغییرات اساسی حاصل از توسعه فناوری اطلاعات بیان کرد و گفت: دسترسی های راه دور، تجارت الکترونیک و گرایش به سوی کنترل الکترونیکی هر چیز مهم و با ارزش، از دیگر تغییرات در این عرصه است.  

در ادامه این همایش، ایده ها و فرصت های کسب و کار افتا توسط دکتر علی فانیان جهت شرکت کنندگان ارائه و مهندس امیر وهوشی نیز به عنوان کارآفرین برتر در این زمینه به ایراد سخن پرداخت.

گفتنی است: چهارمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات پاییز و زمستان 95 به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد و مرحله نهایی این جشنواره نیز از دوم تا چهارم اسفند ماه در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.