کدخبر:1208/901017

17 دی 1390

در نشست مشترک مسئولين دانشگاه صنعتي اصفهان و جمعی ازمدیران صا شيرازمقررشد :
گسترش همکاري های دانشگاه صنعتي اصفهان و صنايع الکترونيک شيراز
جمعی از مدیران شرکت صنايع الکترونيک شيراز (صاشیراز) در بازديد از امکانات و توانمندی های دانشگاه صنعتي اصفهان، خواستار همکاري بیش از پیش در حوزه های علمی و تحقیقاتی مشترک شدند.

دراین نشست که با حضورجمعی از مدیران ورؤساي دانشکده ها و پژوهشکده های دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، مدیردفتر ارتباطات و همکاري هاي علمي صاشيراز با اشاره به امکانات گسترده و پتانسيل بسيارخوب اين دانشگاه درعرصه هاي مختلف علمی و پژوهشي، اظهار اميدواري کرد که با ارتباط مستمر، سطح تعاملات و همکاری های مشترک افزایش یابد.
 
محمدمهدي قرباني برخورداری دانشگاه صنعتي اصفهان از دانشجویانی مستعد وتوانمند در جهت کمک به پيشرفت صنایع الکترونيک کشوررا بسيار مغتنم دانست وافزود: براي بهره مندي از پتانسیل های ارزشمند این دانشگاه،گزارش اين بازديد را به وزارت دفاع و صاايران ارائه خواهيم نمود تا از اين طريق بخشي از حمايت هاي خارج از دانشگاهي در اين حوزه را محقق نمائیم.
 
وي با تأکيد بر توانمندی های دانشگاه صنعتي اصفهان در توليد رادارها، مديريت وکنترل دقيق پهناي باند، فعاليت در حوزه ارتباطات نوري و وجود امکانات آزمايشگاهي و پژوهشي مناسب در این دانشگاه، خواستار همکاري نزديک پژوهشگران اين دانشگاه با صاشيراز شد.
 
در این دیدار دکتر همداني گلشن نیز ضمن ابراز خرسندی از تعامل سازنده دانشگاه صنعتی اصفهان وصنایع الکترونیک شیراز، خواستار افزایش بیش از پیش همکاری ها درحوزه های گوناگون مرتبط وبر مبنای توانمندی های این دانشگاه ونیازهای صاشیراز شد.
 
رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان با تأکید بر افزایش ارتباطات علمی وپژوهشی میان پژوهشگران دانشگاه صنعتی اصفهان و پژوهشکده های صا شیراز، ازآمادگی این دانشگاه جهت ایجاد بسترهای لازم به منظور افزایش این همکاری ها درقالب ارتباطات مجازی خبر داد.
 
همدانی گلشن افزود: دانشگاه صنعتی اصفهان آمادگی دارد تا با حمایت مادی ومعنوی صاشیراز، ضمن ارائه فضای فیزیکی مورد نیاز و همکاری علمی مستمر، زمینه های لازم جهت ساماندهی نخبگان متقاضی ایجاد شرکت های دانش در حوزه های مرتبط را فراهم نماید.
 
در این نشست تعدادی از اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن ارائه نقطه نظرات پیرامون زمینه های مختلف تخصصی، به طرح راهکارهای پیشنهادی جهت افزایش همکاری های مشترک این دانشگاه وصنایع الکترونیک شیراز پرداختند.
 
همچنین در پايان اين دیدار مدیردفتر ارتباطات وهمکاري هاي علمي صاشيراز، ضمن دعوت از مسئولين دانشگاه صنعتي اصفهان جهت بازديد از این شرکت و نیز عقد قراردادهاي نهايي، ازمیزبانی صا شیراز از طرح هاي پژوهشی دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان و پيگيري ارائه تسهیلات به این دانشجویان توسط صاشیراز خبر داد.
 
گفتني است همکاري مشترک دانشگاه صنعتي اصفهان و شرکت صنايع الکترونيک شيراز از سال 1383 و با فعاليت در حوزه صنایع الکترونیک و طرح های صنعتی مرتبط با این رشته آغاز شده است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.