کدخبر:1657/901216

7 اسفند 1390

در دومین همایش استادان مشاور برترشاهد و ایثارگر دانشگاه های کشور بدست آمد:
کسب عنوان برترین استاد مشاور توسط دانشجوی دکتری دانشگاه صنعتی اصفهان
دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان دردومین همایش استادان مشاوربرتر دانشجویان شاهد و ایثارگر بعنوان برترین استاد مشاور دانشجویان منطقه اصفهان انتخاب شد.

در این همایش که معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور، معاون رئیس جمهور ورئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین مدیر کل امور دانشجویان شاهد وایثارگر وزارت علوم  حضور داشتند، نجمه دهقانی به عنوان مشاور برتر دانشجویان شاهد و ایثارگر منطقه اصفهان انتخاب شد.

وی که از سال 1386 تاکنون مشاوره دانشجویان شاهد دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان را بر عهده دارد در رابطه با طرح استاد مشاور در دانشگاه ها گفت: این طرح از طرف وزارت علوم و با همکاری ستاد برنامه ریزی شاهد به منظور ارتقای سطح علمی و بهبود وضعیت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر در تمامی دانشگاه های کشور در حال اجراست.

وی برقرای ارتباط موثر با دانشجویان به صورت فردی و گروهی، آشنا نمودن دانشجویان با مقررات و قوانین آموزشی و همچنین پیگیری برای ارزیابی پیشرفت تحصیلی آنها را از مهمترین وظایف اساتید مشاور عنوان کرد و افزود: در پایان هر نیمسال تحصیلی راهکارهای مختلف برای رفع مشکلات دانشجویان دانشکده های مختلف توسط اساتید مشاور ارائه می گردد.

گفتنی است علاوه بر تجلیل از استادان مشاور برتر مناطق مختلف، جلسه پرسش و پاسخ  با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان کشور، برگزاری کارگاه آموزشی و جلسه هم اندیشی نیز از دیگر برنامه های این همایش در دانشگاه تهران بود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.