کدخبر:1442/910411

11 تیر 1391

با هدف تجديد روحيه و نشاط معنوي دانشجويان:
هفتصد نفر از دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان به اردوي فرهنگي زيارتي مشهد مقدس اعزام شدند
  همزمان با پايان سال تحصيلي 91-90 و در نخستين روزهاي فصل تابستان، هفتصد نفر از دانشجويان دختر و پسر دانشگاه صنعتي اصفهان در قالب گروه هاي دانشجويي به اردوي فرهنگي زيارتي مشهد مقدس اعزام شدند.    

آن هنگام که آئينه دل در پس غبار روزمرگي صفاي خويش از کف مي دهد و آن گاه که جان هاي تشنه در عطش حضور در حريم امام عشق بي تاب انتظار مي گردد، اين زيارت امام رئوف است که سينه مالامال از عشق هر شيفته و ارادتمند اين آستان را به خود مي خواند.
 
حضور و زيارت در آستان کبريايي امامان عشق مأواي هر دم دانشگاهياني است که طريق و مسلک خويش را حرکت در مسير اولياي الهي نهاده اند. 
 
در اين اردوي پنج روزه که به همّت بسيج دانشجويي، جهاد علمی دانشجويان، نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري و شوراي مسجد دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار شد، شرکت کنندگان علاوه بر زیارت امام مهربانی ها امام رضا علیه السلام، از برنامه هاي فرهنگي همچون کلاس هاي آموزشي، حضور در جلسات سخنراني، بازديد از اماکن فرهنگي زيارتي و برگزاري نشست هاي فرهنگي بهره مند شدند.
 
گفتني است اردوهاي زيارتي مشهد مقدس، از جمله برنامه هاي فرهنگي است که همه ساله، در پايان سال تحصیلی و با هدف ايجاد شور و نشاط معنوي و تجديد روحيه براي دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار مي شود.

 

دیدگاه شما

چندين سال فعالانه در اين اردو

چندين سال فعالانه در اين اردو حضور داشتم. الان مدت هاست در کانادا هستم و دلم برای آقا امام رضا يک ذره شده است. بچه ها نائب زياره باشيد و التماس دعا
يا حق

Total votes: 422

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.