کدخبر:1607/910922

22 آذر 1391

نشست مشترک مديران و کارشناسان روابط عمومي دانشگاه هاي منطقه سه کشور برگزار شد
به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان:
نشست مشترک مديران و کارشناسان روابط عمومي دانشگاه هاي منطقه سه کشور برگزار شد
نشست مشترک مديران وکارشناسان روابط عمومي دانشگاه هاي منطقه سه کشور با هدف انتقال تجربیات، همفکری و هم افزایی مدیران وآموزش مستند سازی تجربیات این حوزه، امروز در دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان در این نشست با تأکید بر اهمیت بهره وری و استفاده حداکثری از تجربیان مدیران در همه سطوح، هدف اصلی از برگزاری این نشست را تبادل نظر وآموزش نکات مؤثر به منظور مستندسازی تجربیات مدیران عنوان کرد وگفت: با مستند سازی صحیح و علمی فعالیت های انجام شده در حوزه روابط عمومی تا حدود زیادی عملکرد مدیران آینده بهبود پیدا خواهد کرد و روش آزمون و خطا در انجام وظایف مربوطه در این حوزه به حداقل خواهد رسید.  

در این کارگاه آموزشی دکتر سعید جعفری مقدم از اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران با ارائه نکاتی مرتبط با مستند سازی تجربیات مدیران از دیدگاه مدیریت دانش با نمایندگان روابط عمومی دانشگاه های منطقه سه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

همچنین در ادامه دکتر بایبوردی، معاون مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست در دانشگاه صنعتی اصفهان، حرکت به سمت حرفه ای شدن را مهمترین برنامه در دستور کار روابط عمومی ها عنوان کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به رسالت خطیر روابط عمومی ها در انعکاس اخبار واطلاع رسانی، واژه روابط عمومی واطلاع رسانی در آینده نزدیک جایگزین روابط عمومی خواهد شد.

گفتنی است این نشست مشترک با حضور نمایندگان دانشگاه های اصفهان، هنر اصفهان، شهركرد، قم، تفرش، كاشان، گلپايگان و به همت روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.