کدخبر:1605/921205

5 اسفند 1392

نشست مشترک قائم مقام دبیرکل شورای عالی عتف و جمعی از مدیران پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان
همزمان با بازدید از روند اجرای چند طرح کلان ملی:
نشست مشترک قائم مقام دبیرکل شورای عالی عتف و جمعی از مدیران پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان
نشست مشترک قائم مقام دبیرکل شورای عالی عتف با تعدادی از مدیران پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان صبح امروز و با حضور سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان در این نشست با ابراز خرسندی از حضور دکتر ابویی در این دانشگاه، هدف از این نشست را آشنایی نزدیک مسئولین وزارت علوم با روند فعالیت های پژوهشی در دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان کرد.

قائم مقام دبیرکل شورای عالی عتف نیز با اشاره به توانمندی های دانشگاه صنعتی اصفهان در حوزه های مختلف پژوهشی وجایگاه این دانشگاه در میان دانشگاه برترکشور، رتبه دانشگاه صنعتی اصفهان دراختصاص بودجه های پژوهشی و تعداد طرح های کلان ملی را به ترتیب هفتم و نهم اعلام کرد.

دکتر محمد ابویی با تأکید بر لزوم توجه بیشتر در واگذاری و اجرای طرح های کلان ملی به دانشگاه های مطرح و توانمند خارج از پایتخت گفت: استفاده حداکثری از تجربیات اساتید و مسئولین پژوهشی دانشگاه های سراسرکشور و بهره مندی از توانایی بالای آنها،کمک قابل توجهی به پیشرفت طرح های پژوهشی کلان خواهد نمود.

وی با اشاره به ظرفیت های فراوان موجود در قوانین برای رونق بخشیدن به اجرای طرح های کلان ملی، از مسئولین پژوهشی دانشگاه ها خواست با آشنایی و شناخت دقیق این قوانین، ظرفیت های مناسبی را برای پیشبرد طرح های پژوهشی در دانشگاه های خود بکار گیرند.  

رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، با تأکید بر جدیت مسئولین دولت در اجرای قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان افزود: اصلاح برخی از مواد قانونی موجب تسهیل در روند پروژه های پژوهشی ملی خواهد شد.

در ادامه این نشست مدیران پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان با ارایه گزارش هایی به تشریح روند اجرای طرح های کلان ملی واگذار شده به این دانشگاه پرداختند و پیشنهادهای خود برای تسریع در انجام این پروژه ها را ارایه نمودند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.