کدخبر:0829/920808

8 آبان 1392

نخستین دوره مسابقات موشک های آبی هدف زن به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد + گزارش تصویری
با شرکت 18 تیم از دانشگاه های کشور:
نخستین دوره مسابقات موشک های آبی هدف زن به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد + گزارش تصویری
نخستین دوره مسابقات موشک های آبی هدف زن با حضور 60 نفر از دانشجویان و دانش آموزان از سراسر کشور و به همت انجمن علمی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

هدف از برگزاری این مسابقات، آزمایش دستاوردهای عملی در مباحث آموزشی رشته های فیزیک و مکانیک برای دانشجویان و دانش آموزان بود تا از طریق ساخت موشک های آبی مفاهیم تئوری آموخته شده خود را در معرض آزمایش و رقابت قرار دهند.

در این مسابقات 60 نفر از دانشجویان دانشگاه های صنعتی اصفهان، علوم تحقیقات تهران، اصفهان، فردوسی مشهد، صنعتی سیرجان و دانشگاه های آزاد خمینی شهر و نجف آباد و همچنین دانش آموزان سه مدرسه نمونه اصفهان در قالب 18 تیم در یک روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان، تیم غدیر دانشگاه آزاد خمینی شهر موفق به کسب رتبه نخست، تیم لیوویل دانشگاه صنعتی اصفهان رتبه دوم و تیم امید یک دانشگاه آزاد نجف آباد در جایگاه سوم این رقابت ها قرار گرفتند.

در پایانِ نخستین دوره مسابقات موشک های آبی هدف زن رئیس دانشکده فیزیک و دبیر اجرایی رقابت ها با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی به تیم های برتر از آنان تقدیر به عمل آوردند.

گفتنی است: این دوره از مسابقات به همت انجمن علمی دانشگاه صنعتی اصفهان و انجمن علمی دانشکده فیزیک این دانشگاه و با حمایت مالی شرکت تک پرداز ارتباط اسپانه در سالن تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

گزارش تصویری...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.