کدخبر:1556/920905

5 آذر 1392

مراسم گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد + گزارش تصویری
همزمان با هفته بسیج:
مراسم گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد + گزارش تصویری
مراسم گرامیداشت هفته بسیج با سخنرانی یکی از فرماندهان دفاع مقدس و ادای احترام دانشگاهیان به مقام شامخ شهیدان، در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که ظهر امروز و پس از اقامه نماز جماعت ظهر وعصر در مسجد فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، فرمانده لشکر هشت نجف اشرف در سخنانی به تبیین جایگاه بسیج درکشور پرداخت.

سردار امینی با اشاره به مشکلات متعدد کشور در زمان جنگ تحمیلی، روحیه بالای رزمندگان و وجود فرماندهان لایق و با انگیزه را از جمله عوامل اصلی پیروزی در عملیات های مختلف بیان کرد.  

وی حضور ارزشمند دانشجویان نخبه در جبهه های جنگ را موجب افتخار جامعه دانشگاهی کشور دانست و با تأکید بر این که دشمنان جمهوری اسلامی همواره از دو رکن مهم ایمان و دانش دانشجویان ایرانی هراس دارند گفت: امروزه جنگ اصلی برای ما جهاد علمی و تلاش برای ارتقای سطح دانش در علوم مختلف محسوب می شود.

فرمانده لشکر هشت نجف اشرف با بیان این که اخلاص یکی از مهمترین شاخصه های فرهنگ بسیج است، پویا نمودن فضای علمی کشور را مهمترین وظیفه جهادی دانشجویان بسیجی عنوان کرد و افزود: اصلاح فرهنگ جامعه تنها با کمک و همراهی دانشجویان متعهد و متخصص امکان پذیر خواهد بود.

این مراسم که به همت بسیج کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، با حرکت دانشگاهیان حاضر در مراسم به سمت مزار شهدای گمنام این دانشگاه و ادای احترام به شهدای والامقام انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی خاتمه یافت.

گزارش تصویری...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.