کدخبر:1508/910330

30 خرداد 1391

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام کرد:
رشد چشمگير حمايت دانشگاه صنعتی اصفهان از فرصت مطالعاتي دانشجويان دكتري
معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به سرمايه‌گذاري در جهت حمايت از فرصت‌هاي مطالعاتي به منظور ارتقاي دوره‌هاي دكتري از رشد چشمگير حمايت این دانشگاه از فرصت مطالعاتي دانشجويان دكتري خبر داد. 

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به سرمايه‌گذاري در جهت حمايت از فرصت‌هاي مطالعاتي به منظور ارتقاي دوره‌هاي دكتري از رشد چشمگير حمايت این دانشگاه از فرصت مطالعاتي دانشجويان دكتري خبر داد.

دکتر شریعتمداری با تاکید بر اهمیت ویژه كيفيت آموزش و پژوهش و تلاش دانشگاه صنعتی اصفهان در حفظ و ارتقاي كيفيت دوره‌هاي دكتري افزود: دانشگاه صنعتی اصفهان از سال 86 و در همين راستا، حمايت از فرصت مطالعاتي دانشجويان دكتري و به خصوص دانشجويان غيربورسيه را در دستور كار خود قرار داد.

وی با اشاره به این که از سال 89 و به منظور ارتقاي دوره‌هاي دكتري، سرمايه‌گذاري در جهت حمايت از اين فرصت‌هاي مطالعاتي جدي‌تر و قوي‌تر دنبال شده، گفت: از سال 87 تا 89 در مجموع 115 نفر از دانشجويان این دانشگاه از فرصت مطالعاتي استفاده نمودند كه از اين بين 41 نفر بورسيه، 11 نفر با هزینه شخصی و 63 نفر نیز از حمايت دانشگاه صنعتی اصفهان برخوردار شدند.

حسین شریعتمداری اعزام 68 نفر از دانشجویان در سال گذشته به منظور استفاده از فرصت مطالعاتي دوره دكتري را نشان دهنده رشد چشمگیر و حمایت ویژه دانشگاه صنعتی اصفهان از ارتقاي كيفيت دوره‌هاي دكتري دانست و گفت: از این تعداد 61 نفر از حمايت دانشگاه برخوردارند، 6 نفر بورسيه هستند و تنها 1 نفر با هزينه شخصي از فرصت مطالعاتي دوره دكتري استفاده نموده است.

وی همچنین با اشاره به هزینه چهار میلیارد و 350 میلیون ریالی دانشگاه صنعتی اصفهان در حمايت از فرصت‌هاي مطالعاتي دانشجویان دکتری طی چهار سال گذشته گفت: در سال های 89 و 90 مبلغ دو میلیارد و هفتصد میلیون ریال از اعتبارات پژوهشي دانشگاه صنعتی اصفهان برای تامین منابع این فرصت های مطالعاتی هزینه شده است.

 

گفتنی است دانشکده های کشاورزی، مهندسی مواد و برق و کامپیوتر به ترتیب با 39، 28 و 22 نفر، بیشترین دانشجویان جهت استفاده از فرصت های مطالعاتی دوره دکتری را به صورت بورسیه و حمایتی دانشگاه صنعتی اصفهان داشته اند.


Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.