کدخبر:0841/920609

9 شهريور 1392

دکترمحمود مدرس هاشمی به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب شد+گزارش ویدئویی استقبال
با ابلاغ حکمی از سوی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:
دکترمحمود مدرس هاشمی به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب شد+گزارش ویدئویی استقبال
دکتر جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی، دکتر محمود مدرس هاشمی را به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب کرد.

دکتر توفیقی در این حکم با اشاره به تعهد، تخصص و شایستگی دکتر مدرس هاشمی ابراز امیدواری کرده است که با توکل بر خداوند سبحان، مأموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه صنعتی اصفهان بر پایه قوانین، سیاست ها وبرنامه های مصوب به انجام رسانیده شود.

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در حکمی جداگانه از تلاش ها وخدمات دکتر همدانی گلشن رئیس سابق دانشگاه صنعتی اصفهان تجلیل نموده است.

دکتر مدرس هاشمی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی اصفهان با رتبه اول و مقطع دکتری خود را در سال 1379 و در رشته مهندسی برق گرایش مخابرات دانشگاه صنعتی شریف و با درجه عالی پشت سر گذارده است.

وی که هم اینک دانشیار دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان است، از سال 1371 عضو هیأت علمی این دانشگاه بوده و طی سال های 1383 تا 1387 ریاست این دانشکده را بر عهده داشته است.

حضور در سه دوره معاونت های مختلف دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر، عضویت در کمیته های علمی کنفرانس های ملی و عضویت در هیأت تحریریه دو مجله تخصصی از دیگر سوابق سرپرست جدید دانشگاه صنعتی اصفهان است.

دکتر محمود مدرس هاشمی که ترجمه دو کتاب تخصصی را درکارنامه خود دارد، در سال 1387 عنوان مدرس نمونه دانشگاه را کسب نموده و تاکنون هدایت بیش از 30 عنوان پایان‌نامه کارشناسی ارشد و پنج رساله دکترا را بر عهده داشته است.

شایان ذکر است: سرپرست جدید دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به برگزاری مراسم تودیع و معارفه طی روزهای آینده گفت اولویت ها، اهداف و برنامه های کاری خود را در این مراسم ارائه خواهد کرد.

گزارش ویدئویی استقبال از سرپرست جدید دانشگاه صنعتی اصفهان

دیدگاه شما

ضمن تبریک به جناب آقای دکتر

ضمن تبریک به جناب آقای دکتر مدرس هاشمی
مهمترین خواسته کارکنان دانشگاه رسیدگی به معیشت و رعایت منزلت آنان می باشد که امیدواریم با این انتصاب به طور جدی به آن رسیدگی شود.

You voted 4. Total votes: 548

تبریک

انتصاب شایسته و ارزشمند جناب آقای دکتر سید محمود مدرس به هاشمی را به ریاست دانشگاه را به محضر ایشان وجامعه دانشگاهی تبریک عرض می نماییم از خدواند متعال توفیق روزافزون را در خدمتگذاری و پاسداری از ارزشهای اسلامی علمی فرهنگی اجتماعی را همراه با سعادت وبهروزی خواستاریم/

You voted 3. Total votes: 604

ضمن تبریک به ایشان امید است

ضمن تبریک به ایشان امید است توجه ویژه ای به رفاه حال دانشجویان بخصوص دانشجویان خوابگاهی مبذول شود.

You voted 5. Total votes: 583

سلام و عرض ادب به عنوان یک

سلام و عرض ادب
به عنوان یک دانشجو و به نوبه خود به ایشان تبریک میگویم و از زحمات دکتر گلشن در تمامی زمینه ها تشکر کرده و از جناب آقای دکتر مدرس خواستارم با برگزاری جلسات و ملاقات هایی با دانشجویان، از وضعیت و درخواست های ایشان مطلع شده و تا با این تعامل، به ارتقا دانشگاه در تمام ابعاد نایل شویم.

You voted 1. Total votes: 594

با عرض سلام و تبریک امیدوارم

با عرض سلام و تبریک
امیدوارم خداوند توفیقات روزافزون را نصیب ایشان در مدیریت هرچه بهتر دانشگاه و توجه بیشتر به دانشجویان دانشکده شیمی بفرماید؛ ان شاءالله.

You voted 1. Total votes: 583

تبریک

اینجانب دانشجوی دانشگاه، ضمن عرض تبریک به دکتر مدرس هاشمی، از زحمات دکتر همدانی تشکر و قدردانی میکنم

You voted 5. Total votes: 558

تبریک

با سلام و احترام
انتصاب جناب آقای مدرس هاشمی را به تمامی اساتید و دانشجویان این دانشگاه تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت و شادکامی را خواستارم
یا حق

You voted 5. Total votes: 548

تشکر

شکرخدا... انشاا... ریاست جدید بتوانند توجهی درخور و شایسته نسبت به دانشجویان و اساتید محترم مبذول فرمایند/

You voted 4. Total votes: 560

سرپرستی دکتر مدرس هاشمی

واقعا تبریک آقای دکتر
شما واقعا استاد نمونه ای هستین من همه کلاسایی که با شما داشتم بهترین بودن

You voted 2. Total votes: 557

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.