کدخبر:0923/910926

26 آذر 1391

دومین نشست تخصصی نورد در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
با حضور پژوهشگران صنعتی و اعضای پژوهشکده فولاد:
دومین نشست تخصصی نورد در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
سه شنبه گذشته دومین نشست تخصصی نورد با حضور نمایندگان شرکت های تولید کننده فولاد، پژوهشگران صنعتی و اعضای پژوهشکده فولاد در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

رئیس پژوهشکده فولاد هدف از برگزاری این نشست را بررسی راهکارهای بهبود تولید انواع محصولات فولادی و ارتقای روش های تولید در این صنعت عنوان کرد و گفت: برگزاری نشست های مشترک با حضور پژوهشگران و تولیدکنندگان تاثیر بسیار مثبتی در بهبود روند تولیدات صنعتی کشور خواهد داشت.

محمدرضا فروزان با اشاره به این که در حال حاضر سالانه یک هزار و پانصد میلیون تن انواع محصولات فولادی در جهان مورد استفاده قرار می گیرد افزود: ایران در اکتبر 2012 به عنوان هفدهمین تولیدکننده فولاد در دنیا شناخته شده است که با توجه به بازار وسیع و نیازهای متنوع بازار مصرف لازم است اهمیت بیشتری را برای تحقیقات علمی در تولید فولاد قائل شویم؛ چرا که هنوز این محصول پرمصرف ترین فلز در زندگی بشر محسوب می گردد.

در ادامه این نشست دکتر رضائیان در رابطه با فرایندهای مکانیکی- حرارتی (ترمومکانیکال) در نورد گرم به سخنرانی پرداخت و همچنین دکتر طرقی نژاد موضوع نورد سرد و آنیل فولادهای میکروآلیاژی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

در بخش پایانی دومین نشست تخصصی نورد نیز نمایندگان شرکت های تولید کننده فولاد و پژوهشگران این صنعت با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.