کدخبر:1056/940916

16 آذر 1394

دانشگاه صنعتی اصفهان دستاوردهای پژوهش و فناوری خود را به نمایش گذاشت + گزارش تصویری
دریازدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان:
دانشگاه صنعتی اصفهان دستاوردهای پژوهش و فناوری خود را به نمایش گذاشت + گزارش تصویری
همزمان با هفته پژوهش و فناوری، دانشگاه صنعتی اصفهان بخشی از دستاوردهای پژوهش و فناوری خود را در یازدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان به نمایش گذاشت.

استاندار اصفهان، عصر روز گذشته در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان، این استان را از طلایه داران عرصه پژوهش در کشور دانست و گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان از مجموعه های بزرگ علمی است که با تربیت نخبگان در توسعه علمی کشور نقش بزرگی ایفا کرده است.

دانشگاه صنعتی اصفهان در نمایشگاه هفته پژوهش امسال، 22 طرح پژوهشی و صنعتی را ارایه کرده است که بازسازی نواقص استخوان فک و صورت، بتن سبز، پیل سوختی سدیم بوروهیدرید مستقیم، جایگزین بافت شبکیه چشم، جايگزين هاي پوستي، دستگاه اسپکترومتر تحرک یونی با منبع یونیزاسیون تخلیه کرونا مدل CD-1300، و دستگاه تف جوشی انتخابی به کمک لیزر (SLS) از جمله این دستاوردها است.

همچنین دستگاه شبیه ساز پينچ رول، دستگاه طیف سنج تحرک یونی IMS-300، دستگاه نورد حلقه شعاعی، ربات بازرس خطوط انتقال قدرت، ربات بازرسي زيرآبي، روکش کاری پوشش های NiTi با استفاده از فرایندهای ذوبی، سیستم تأمین پودر، شبیه سازی جریان مذاب در تاندیش، کوره آزمایشگاهی کربونیزاسیون و فعالسازی و کربن فعال، محفظه فشار اتوماتيك با درب سريع باز شونده، میکرو ماهواره ژوبین و نانوذره سیلیکا از دیگر دستاوردهای پژوهشی ارائه شده در غرفه دانشگاه صنعتی اصفهان در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان است.

گفتنی است: یازدهمین نمایشگاه هفته پژوهش و نوآوری، با حضور دانشگاه ها، مراکز علمی و پژوهشی، نمایندگان بخش خصوصی، سازمان ها، دستگاه‌های اجرایی استان، سازمان‌های مردم نهاد و انجمن های علمی تا 18 آذر ماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان بر پا خواهد بود.

گزارش تصویری...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.