کدخبر:1733/930217

17 ارديبهشت 1393

با حضورمدیرانی از ذوب آهن اصفهان همایش ارتباط صنعت با دانشگاه برگزار شد
به منظور ارتباط بیش از پیش دانشگاه وصنعت:
با حضورمدیرانی از ذوب آهن اصفهان همایش ارتباط صنعت با دانشگاه برگزار شد
همایش ارتباط صنعت با دانشگاه با حضور کارشناسان و مدیرانی ازشرکت ذوب آهن اصفهان صبح امروز در تالار شهید فتوحی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

رئیس اداره فناوري و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی اصفهان در این نشست با بیان این که امروزه صنعت آهن و فولاد یکی از شاخص های مهم پیشرفت صنعتی کشورها محسوب می گردد، افزود: برنامه ریزی های صورت گرفته برای دست یابی به تولید سالانه 55 میلیون تن فولاد است که تحقق این هدف مستلزم ارتباط مستمر صنعت و دانشگاه و استفاده حداکثری از ظرفیت های هر دو طرف می باشد.

دکتر فتحیان پور اجرای صحیح فرایند کارآموزی را یکی از مؤثرترین راه های ارتقاء تعامل سازنده میان صنعت و دانشگاه دانست و گفت: استفاده درست از ظرفیت های کارآموزی، آشنایی دانشجویان با محیط صنعت، دریافت تجربیات ارزشمند صنعت کاران و نیز انتقال فناوری و دانش روز دنیا به مراکز صنعتی را به دنبال خواهد داشت.

وی به ظرفیت های بالای دانشگاه صنعتی اصفهان به منظور کمک به صنعت آهن و فولاد کشور اشاره کرد و افزود: دانشکده مهندسی مواد، پژوهشکده فولاد، کانون و انجمن آهن و فولاد از جمله مهم ترین این ظرفیت ها برای پویایی و خدمت رسانی به این صنعت می باشد.

در ادامه این همایش رئیس مرکز علمی کاربردی ذوب آهن اصفهان و نیز تعدادی از مدیران پژوهشی این شرکت به تشریح نحوه پذیرش کارآموز در این مجتمع صنعتی و نیز بررسی مسایل تولیدی آن پرداختند و به سوالات دانشجویان حاضر پاسخ گفتند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.