کدخبر:1220/920320

20 خرداد 1392

امتناع از حضور در کمیته علمی یک کنفرانس بین المللی در دفاع از نام خلیج فارس
با اقدام شایسته عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان:
امتناع از حضور در کمیته علمی یک کنفرانس بین المللی در دفاع از نام خلیج فارس
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در اعتراض به تحریف نام خلیج فارس، دعوت مسئولین دومين كنفرانس فناوري اطلاعات دبی را ردکرد.

دومین کنفرانس بین المللی فناوري اطلاعات، ژانویه 2014 به میزبانی امارات متحده عربی و در شهر دبی برگزار خواهد شد.

مسئولین این کنفرانس در ادامه اظهارات غیرقانونی و مغایر با اسنادتاریخی وبین المللی امارات متحده عربی، این بار نیز با تحریف عنوان خلیج فارس، از این کشور کوچک حاشیه جنوبی ایران بعنوان کشوری در جوار خلیج عربی یاد کرده اند.

دکتر امیرمظفرامینی عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان که از سوی سعدیا ندیم دبیر دومین کنفرانس بین المللی فناوري اطلاعات دبی به منظور حضور درکمیته علمی این کنفرانس دعوت شده بود ضمن رد درخواست مسئولین این کنفرانس، به اقدامات غیرقانونی آنان در جعل عنوان خلیج فارس اعتراض کرد.

دربخشی از پاسخ عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان خطاب به دبیر این کنفرانس آمده است: عنوان خليج فارس قرن هاست كه در تاريخ ثبت شده است و از یک مجموعه علمی انتظار مي رود تا با بی طرفی و پرهیز از بازي هاي سياسي، اخلاق علمي را رعايت نمايد.

وی ضمن اعلام امتناع از حضور در این کنفرانس به دلیل جعل عنوان خلیج فارس، به مسئولین اماراتی این کنفرانس یادآورشده است که پايه و اساس اعتماد ملت ها به جوامع علمي، رعايت انصاف و اخلاق است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.