اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان

مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان با انتشار اطلاعیه ای اسامی 360 دانشجوی قطعی و ذخیره پذیرفته شده از دانشگاه های سراسرکشور در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون این دانشگاه را منتشر کرد.

بر اساس این اطلاعیه پذیرفته شدگان لازم است ضمن تکمیل فرم اطلاعات فردی خود، حداکثر تا تاریخ 16 خرداد ماه نسبت به ارسال این فرم از طریق نمابر، پست الکترونیک و یا پست پیشتاز اقدام نمایند.

مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به تاریخ 18 خردادماه بعنوان زمان نهایی اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر درج مشخصات پذیرفته شدگان در پرتال این سازمان، اعلام کرده است که زمان ارسال مدارک قابل تمدید نخواهد بود.

همچنین در این اطلاعیه از داوطلبان مهندسی صنایع که پیش از این مدارک خود را ارسال نموده اند خواسته شده تا درصورت تقاضامندی جهت پذیرش در رشته "برنامه ريزي حمل ونقل" با مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان تماس حاصل نمایند.

داوطلبان رشته مهندسی برق نیز که مدارک خود را قبلا ارسال نموده اند در صورت تمایل به پذیرش در رشته "اويونيک"، لازم است حداکثر تا 18 خرداد ماه با این مرکز تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است: اسامی قطعی و ذخیره دانشجویان پذیرفته شده از سراسر کشور در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه صنعتی اصفهان و نیز فرم ارسال مشخصات، از طریق پایگاه خبری دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی www.iutnews.ir  قابل دسترس است.

 

تاریخ

سال: 

1392

ماه: 

تیر

روز: 

15