اطلاعيه معاونت آموزشي دانشگاه درخصوص امتحانات پايان نيمسال جاري

دانشجویان گرامی؛

با عرض سلام و خسته نباشيد، با توجه به شرايط ويژه كشور و در اجراي مصوبات ستاد ملي مبارزه با كرونا امتحانات پايان ترم 99-2 در همه مقاطع تحصيلي به صورت غيرحضوري برگزار خواهد شد. برای آمادگی هر چه بیشتر جهت شرکت در آزمون هاي پايان نيمسال جاري لطفا" به نکات زیر توجه ويژه مبذول فرماييد:

  1. آخرین وضعیت زمان دقیق شروع امتحانات خود را از طریق گزارش 428 سامانه گلستان (برنامه امتحان پایان ترم دانشجو) مشاهده  و بر اساس آن برنامه ریزی نمایید.
  2. استاد هر درس مرجع ارزيابي دانشجو در همان درس بوده لذا نکاتی را که توسط مدرسین محترم در ارتباط با نحوه اجرای امتحان در سامانه دروس قبل از آزمون قرار داده می شود را ملاحظه نمایید.
  3. مدرس درس می تواند علاوه بر امتحان پایانی، در صورت صلاح دید و به عنوان بخشی از ارزیابی دانشجو، در زمان دیگری آزمون کتبی و یا شفاهی (ويدئو كنفرانس)  برگزار کند.
  4. پیشنهاد می شود حداقل 15 دقیقه قبل از شروع آزمون وارد سامانه شوید.
  5. برای برگزاری آزمون و ایجاد تمرکز بهتر، مکان آرامی را برای پاسخگویی به سؤالات در نظر گرفته و لوازم التحریر لازم و برگه سفید به میزان کافی همراه داشته باشید.
  6. نسبت به دسترسی پایدار به اینترنت برای ورود به سامانه امتحانات اطمینان حاصل کنید. با توجه به احتمال اختلال اینترنت از اینترنت موبایل به عنوان پشتیبان استفاده شود.
  7. با توجه به احتمال قطعی برق به منظور ايجاد کمترین مشکل در زمان آزمون با توجه به جدول خاموشی برق در محل سکونت، در مکان مناسب قرار گرفته و از شارژ کامل لپ تاپ و گوشی همراه خود مطمئن شوید.
  8. تمهيدات لازم براي برگزاري هرچه بهتر كليه امتحانات انديشيده شده است، معهذا در صورت وقوع اتفاقات غيرمترقبه، تصميمات لازم اتخاذ و از طريق كانال هاي ارتباطي رسمي دانشگاه ابلاغ خواهد شد.
  9.  ورود  به جلسه امتحان به صورت غیر حضوری (لاگین در سامانه و ورود به محیط امتحان) حضور در امتحان تلقی خواهد شد.
  10. هرگونه تخطی و نقض سلامت برگزاری آزمون، موجب ارجاع موضوع به کمیته انضباطی دانشگاه شده و مطابق مقررات برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان

تاریخ

سال: 

1400

ماه: 

خرداد

روز: 

25