قابل توجه پذيرفتهشدگان آزمون سراسری سال 1402 دانشگاه صنعتي اصفهان
جدول تاريخ هاي مهم:
پذيرش اينترنتي (به صورت غيرحضوري) |
دوشنبه و سهشنبه 1402/07/17 و 1402/07/18 |
از طريق سامانه گلستان |
اسکان و دانشگاهگردی دانشجویان پسر (به صورت حضوري) |
پنجشنبه 1402/07/20 |
- |
اسکان و دانشگاهگردی دانشجویان دختر (به صورت حضوري) |
جمعه 1402/07/21 |
- |
مشاهده برنامه درسی (به صورت غيرحضوري) |
جمعه 1402/07/21 |
از طريق گزارش شماره 88 سامانه گلستان |
زمان شروع کلاسها (به صورت حضوري) |
شنبه 1402/07/22 |
- |
دریافت کارت دانشجویی (به صورت حضوري) |
شنبه 1402/07/22 |
مراجعه حضوری به دانشکده محل تحصیل |
همایش شروع سال تحصیلی |
شنبه ساعت 15 1402/07/22 |
تالار شیخبهائی |
تحويل مدارک (به صورت حضوري) |
یکشنبه تا چهارشنبه 1402/07/23 تا 1402/07/26 |
مراجعه حضوری به مدیریت خدمات آموزشی |
ضمن عرض تبريک به مناسبت قبولي شما در دانشگاه صنعتي اصفهان، به اطلاع ميرساند مراحل پذيرش در چهار مرحله 1- پذيرش اينترنتي 2- اسکان ودانشگاهگردی 3- دریافت کارت دانشجویی 4- تحويل اصل مدارک انجام میشود.
مرحله اول: پذيرش اينترنتي
گام اول: مطالعه راهنماي پذيرش اينترنتي در صفحه اول سامانه گلستان به آدرس https://golestan.iut.ac.ir/.
گام دوم: اسکن اصل مدارک زیر و ذخيره آن جهت استفاده در گام بعدي
- عکس تمام رخ پرسنلي 4 × 3 جديد
- صفحات اول و دوم شناسنامه
- کارت ملي (پشت و رو)
- مدرک تحصيلي دیپلم
- ریزنمرات دیپلم (کارنامه)
- مدرک پیشدانشگاهی (دانشآموزان سالی واحدی)
- ریزنمرات پیشدانشگاهی (دانشآموزان سالی واحدی)
- کارت پايان خدمت يا معافيت دائم (در صورت وجود)
- دانشآموزان فارغالتحصیل 1402، در صورتیکه موفق به دریافت گواهی موقت دیپلم از دبیرستان نشدهاند لازم است برگه کد پیگیری سوابق فارغالتحصیلی را بارگذاری نمایند.
- پذيرفتهشدگاني که درحال انجام خدمت مقدس سربازي هستند لازم است در پذيرش اينترنتي وضعيت نظام وظيفه را مشمول انتخاب نمايند تا بتوانند درخواست تاييد معافيت تحصيلي را از سامانه گلستان دريافت و جهت انجام مراحل معافيت تحصيلي به پليس+10 مراجعه نمايند. جهت مطالعه ساير توضيحات به قسمت اقدامات تكميلي در همين اطلاعيه مراجعه فرماييد.
نکته بسيار مهم: فايلها باید با حداقل حجم و طبق الگوی مشخص شده در راهنمای پذیرش اینترنتی اسکن شوند.
گام سوم: ورود به سامانه گلستان از طریق مراجعه به لینک سیستم احراز هویت مرکزی login.iut.ac.ir/golestan و انجام فرایند پذيرش اینترنتی شامل تکمیل اطلاعات شخصی و تحصیلی، بارگذاری اسکن مدارک و پرداخت اينترنتي شامل هزينه خدمات جانبي (کارت دانشجويي، تشکيل پرونده الکترونيکي و پرونده بهداشتي) براي کليه پذيرفتهشدگان و پرداخت شهريه (فقط برای دانشجويان شهريهپرداز) با استفاده از کارتهاي شتاب به وسيله رمز پويا.
گام چهارم: ذخيره و چاپ فرمها: در ضمن فرآیند پذیرش اینترنتی در گلستان در گام بالا، دو نوع فرم به شرح زیر باید ذخیره و همراه با سایر مدارک تحویل داده شوند.
الف) ذخيره و چاپ فرمهاي تعهد امضا شده و تحويل آن به صورت حضوري در زمان اعلام شده به همراه اصل مدارک. تذکر مهم: با توجه به این که پس از اتمام پذیرش اینترنتی، دسترسی به این فرمها ممکن نیست، لازم است هنگام پذیرش اینترنتی فرمها چاپ و یا ذخیره شوند.
* در صورت عدم ذخیره فرمهای تعهد، این فرمها به صورت خام در وبسایت مدیریت خدمات آموزشی - نودانشجویان قرار گرفته است.
ب) ذخيره و چاپ فرم مشخصات دانشجو در پذیرش غیرحضوری و گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود.
گام پنجم: انتظار برای بررسی مدارک توسط کارشناس و نهایتا دریافت پیامک تأیید، که به منزله اتمام پذیرش است.
در صورت ناتمام بودن يا وجود مشکل در فرايند پذيرش اينترنتي و اصلاح گامهاي قبلي، کارشناس مربوطه با شما تماس خواهند گرفت.
- زمان تقريبي انتظار جهت دريافت پيامك تأييد يا تماس كارشناس مربوطه حدود 24 ساعت برآورد ميشود.
- با اتمام گام پنجم سرترم آموزشي براي دانشجو ايجاد شده و تعهدات مربوط به آموزش رايگان اعمال ميگردد.
-
-
مرحله دوم: اسکان و دانشگاه گردی دانشجویان
- پذیرفتهشدگان محترم لازم است طبق زمانبندی ذیل به تالار شیخ بهائی دانشگاه صنعتی اصفهان مراجعه نمایند.
- جهت دریافت اطلاعات بیشتر به اطلاعیه مندرج در وبسایت https://nst.iut.ac.ir قسمت اطلاعیهها ( اسکان و استقبال نودانشجویان ) مراجعه نمایند.
|
روز |
تاریخ |
ساعت |
رویداد |
دانشجویان پسر غیربومی |
پنجشنبه |
1402/07/20 |
8 الی 12 |
اسکان |
کلیه دانشجویان پسر |
پنجشنبه |
1402/07/20 |
13 |
دانشگاهگردی |
دانشجویان دختر غیربومی |
جمعه |
1402/07/21 |
8 الی 12 |
اسکان |
کلیه دانشجویان دختر |
جمعه |
1402/07/21 |
13 |
دانشگاهگردی |
مشاهده برنامه درسی
دانشجویان محترم که پذیرش اینترنتی آنها نهایی شده است، از روز جمعه مورخ 21/07/1402 میتوانند با مراجعه به گزارش 88 سامانه گلستان برنامه درسی خود را مشاهده نمایند.
مرحله سوم: دریافت کارت دانشجویی
شروع کلاسها از روز شنبه مورخ 22 مهرماه و مطابق با برنامه درسی میباشد. دانشجویان گرامی در همین تاریخ میتوانند جهت دریافت کارت دانشجویی خود به قسمت آموزش دانشکده محل تحصیل مراجعه نمایند.
مرحله چهارم: تحویل اصل مدارک تحصیلی
لازم است پذيرفته شدگان با در دست داشتن اصل شناسنامه، کارت ملی و مدارک زیر، طبق زمانبنديهاي اعلام شده در فرم گواهی پذیرش غیرحضوری که در "بند ب، گام چهارم" ضرورت چاپ آن اعلام شده است، به مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه مراجعه نمايند.
1- فرمهاي تعهدنامه چاپ و امضاء شده از پذيرش اينترنتي
2- اصل مدرک دیپلم و اصل ریزنمرات دیپلم (کارنامه)
3- اصل مدرک پیشدانشگاهی و اصل ریزنمرات دوره پیشدانشگاهی (دانشآموزان سالی واحدی)
4- دو قطعه عکس پرسنلي 4 × 3
5- اصل موافقت محل کار براي ادامه تحصيل (مخصوص پذیرفتهشدگان سهمیه مربی و بورسيه)
تذکر مهم: از آنجا که مدارک تحصيلي در هنگام تحويل به مدیریت خدمات آموزشی تا پايان تحصيلات برگشت داده نميشود، لازم است پذیرفتهشدگان محترم، در صورت نياز، کپي و کپي برابر با اصل از مدارک تحصيلي تحويلي تهيه و نزد خود نگاه دارند.
اقدامات تكميلي
طرح پایش سلامت: پذیرفتهشدگان جهت طرح پايش سلامت جسم در سامانه سجاد به آدرس https://portal.saorg.ir/physicalhealth سلامت جسم، ثبتنام نموده و سپس به نزديکترين پايگاه و يا مرکز جامع سلامت شهري محل زندگي خود مراجعه و نسبت به تشکيل پرونده الکترونيک سلامت (سامانه سيب) اقدام و کد تاييد شده تشکيل پرونده( کد خانوار) از طرف مرکز را دريافت نموده و پرینت رسیدها و کد پیگیری را نزد خود نگه دارند. لازم به ذکر است جهت انجام معاینات تکمیلی متعاقباً از طریق مرکز بهداشت و درمان دانشگاه در این خصوص اطلاع رسانی میگردد. .همچنين پذیرفتهشدگان باید براي پايش سلامت روان به آدرس https://portal.saorg.ir/mentalhealth مراجعه کنند و پس از تکميل پرسشنامه سلامت روان، کد تاييد شده را دريافت نموده و نسبت به ارائه آن به مرکز مشاوره دانشگاه اقدام نمایند.
نحوه اخذ معافیت تحصیلی مخصوص پذیرفتهشدگان پسر مشمول: پذیرفتهشدگان پسر مشمول جهت دریافت معافیت تحصیلی ميتوانند به يکي از دو روش زير اقدام نمایند:
الف) ثبت درخواست معافيت تحصيلي از طريق سامانه احراز هويت خدمات انتظامي به آدرس https://sakha.epolice.ir با نام کاربري (کد ملي) و کلمه عبور (کد سخا قابل دريافت از مراکز پليس +10 سراسر کشور).
ب) چاپ گزارش درخواست معافيت تحصيلي (گزارش 5163) از سامانه گلستان و مراجعه به يکي از دفاتر پليس+10 با در دست داشتن اصل نامه ابطال معافيت تحصيلي مقطع قبلي (دیپلم)، اصل شناسنامه و اصل کارت ملي جهت ثبت درخواست معافيت تحصيلي.
راههای ارتباطی و لینکهای مفید:
* پذیرفتهشدگان گرامي ميتوانند در صورت داشتن هرگونه سوال در طول فرآيند پذيرش اينترنتي ( 17 الی 18 مهر) در ساعات اداري (8 الي 15) با شماره 03133912307 تماس حاصل نمايند. (این شماره صرفا جهت استفاده نودانشجویان در ایام پذیرش فعال است)
* جهت مشاهده کليه اطلاعيههاي مربوط به تسهيلات رفاهي (اسکان، تغذيه، وام کمک هزينه تحصيلي و ...) به آدرس: https://studentaffairs.iut.ac.ir مراجعه شود.
* آدرس وبسايت دانشگاه صنعتي اصفهان: https://iut.ac.ir
* آدرس وبسایت مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه صنعتي اصفهان: https://edu.iut.ac.ir
* آدرس مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه در پیامرسانها و شبکههای اجتماعی: @iut_edu
* نقشه دانشگاه: https://iut.ac.ir/fa/contact-us