اطلاعیه ثبت‌نام اسکان سراهای دانشجویی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400

پیرو اطلاعیه معاونت آموزشی، به اطلاع دانشجویان عزیز متقاضی سراهای دانشجویی می­رساند با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در دوران شیوع کرونا در ترم 2-1400 نسبت به ارائه درخواست اسکان از تاریخ 6/11/1400 از طریق منوی پیشخوان خدمت گلستان با شرایط مندرج در جدول زیر اقدام نمایند.

مقطع

دلیل اسکان

سال ورود

دکتری

درس، امتحان جامع، پروپزال و رساله

همه ورودی­ها

کارشناسی ارشد

سمینار، پایان‌نامه عملی و آزمایشگاه

ورودی 99 و قبل از آن

کارشناسی

در حال حاضر امکان اسکان دانشجویان کارشناسی وجود ندارد*

* با توجه به‌ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی، در حال حاضر اسکان دانشجویان کارشناسی ورودی 97 و ماقبل، فقط با تائید کمیسیون اسکان امکان‌پذیر خواهد بود. درخواست دانشجویان متقاضی ‌باید از طریق اتوماسیون اداری و با تائید ریاست محترم دانشکده به معاونت دانشجویی دانشگاه ارسال گردد.

 مراحل اسکان

  1. تکمیل فرم درخواست اسکان، پیوست كارت واكسيناسيون و ارسال آن توسط دانشجو در پیشخوان خدمت سامانه گلستان (تزريق دوز سوم الزامی است.)
  2. پرداخت بدهی معوق خوابگاه توسط دانشجو
  3. تائید کارشناس اسکان و تسویه‌حساب
  4. تأیید استاد راهنما
  5. تأیید رئیس دانشکده
  6. تأیید مرکز بهداشت و درمان دانشگاه (به‌صورت غیرحضوری)
  7. تأیید اداره کل امور دانشجویی
  8. تأیید اداره سراهای دانشجویی (دانشجو تا قبل از تائید فرم توسط اداره سراها، از مراجعه حضوری خودداری فرماید.)
  9.  مراجعه و تأیید مرکز بهداشت و درمان دانشگاه (به‌صورت حضوری)
  10. مراجعه به سرای دانشجویی و تحویل اتاق (ظرفیت اسکان در اتاق‌ها سه نفر است) از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 30: 8 تا 30: 14

نکات ضروری

  • در شرايط بيماري كرونا در صورت تخلیه اتاق و تحویل کلید به مسئولین سراها، هزینه اجاره بهاء بر اساس تعداد روزهای اسکان قابل ثبت خواهد بود.
  • دانشجویان که از ترم قبل اتاق تحویلشان است و نسبت به تخليه و تحويل كليد اتاق اقدام ننموده­اند همانند گذشته از ابتداي ترم تحصیلی جديد، هزینه اسکان برایشان منظور خواهد شد. چنانچه دانشجويي به هر دليل نمي­خواهد در خوابگاه حضور يابد، به جهت جلوگيري از هزينه­ها نسبت به تخليه و تحويل كليد اتاق اقدام نمايد.

 

تاریخ

سال: 

1400

ماه: 

بهمن

روز: 

3