اطلاعيه ترميم (حذف و اضافه) نیمسال 1-400

ترميم نیمسال 1-400 روز چهارشنبه 1400/04/24 انجام مي‌شود

1- دانشجويان گرامي از روز سه‌شنبه 1400/06/23 مي‌توانند با استفاده از نام و كلمه عبور، ليست دروس ثبت‌نامي، ساعت شروع ترميم (گزارش 59) و نمرات ترم 2-399 خود را در سامانه جامع آموزشي گلستان مشاهده فرمایند.

2-با توجه به تغييرات برنامه دروس در ترميم و اعمال آن‌ها در سامانه گلستان و همچنين نمرات نهایی شده ترم قبل لازم است دانشجويان از وضعيت دروس ثبت‌نامي خود مطلع شوند. براي اين منظور از گزينه گزارش ثبت نام دانشجويان با توجه به تغييرات دروس  (گزارش 74) استفاده شود.  چنانچه ثبت‌نام دانشجو مخدوش باشد، باید حتماً برنامه خود را اصلاح کند.

3- در طول ترميم دانشجويان مي‌توانند حداكثر 6 تغيير در ثبت‌نام اصلي خود ایجاد کنند.

4- با توجه به اين‌كه گروه‌هاي درسي با تعداد ثبت‌نامي كمتر از حد نصاب حذف خواهند شد، لازم است دانشجويان گرامي وضعيت ثبت‌نام خود را در اين گروه‌ها مشخص نمايند.

5- نهايي شدن ثبت‌نام پروژه دانشجویان منوط به درج کامل اطلاعات پروژه در زمان مقرر است.

6- استثنائات ثبت‌نام توسط دانشكده‌ها اعمال خواهد شد. دانشجويان درخواست‌هاي استثناء را در روز ترمیم و از طریق سیستم گلستان ارسال نمایند.

7- لازم است دانشجويان محترم پس از اعمال تغييرات و انجام ترميم گزينه پايان ثبت‌نام را اعمال و از نهايي شدن ثبت‌نام خود اطمينان حاصل فرمایند.

جهت كسب اطلاع از تقويم آموزشي و اطلاعيه‌هاي مربوط، می‌توانید به وبسایت اداره كل آموزش دانشگاه صنعتی اصفهان https://amoozesh.iut.ac.ir/ مراجعه فرماييد.

تاریخ

سال: 

1400

ماه: 

شهريور

روز: 

23