کدخبر:1500/14010922

22 آذر 1401

آیین یادبود سرباز علمی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
پیش از ظهر امروز، سه‌شنبه 22 آذرماه، آیین یادبود هم دانشگاهی گران‌قدر حسین مرادی، با حضور اقشار مختلف دانشگاه، در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.  

در این مراسم دکتر حمیدرضا صفوی معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان به نمایندگی از اعضای هیئت‌رئیسه و دانشگاهیان، حادثه تلخ و درگذشت اندوه‌بار این نخبه علمی کشور را تسلیت گفت.

وی از برگزاری جلسات و گفتگوهای انجام شده در این چند روز با دانشجویان و اساتید دانشگاه اشاره کرد و گفت: موضوعات مربوط به رعایت ایمنی آزمایشگاه¬ها نه‌تنها در دانشکده شیمی بلکه در تمام آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی موردتوجه و اهمیت است.

دکتر صفوی ضمن بیان اینکه وقایع این‌چنین کم‌وبیش در دنیا و مراکز آموزش عالی اتفاق می‌افتد، افزود: مسئله مهم جلوگیری از تکرار این حوادث است اما پیگیری علل فنی و حقوقی این اتفاق از طرف دانشگاه با محوریت نهادهای مرتبط و ذی‌صلاح در حال انجام است.

عضو هیئت‌رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: بخش عمده کار، مرتبط با افزایش سطح ایمنی دانشگاه به‌خصوص آزمایشگاه‌ها با تجهیزات خاص است که دیگر هرگز شاهد چنین وقایع تلخی حتی در سطح جراحت هم نباشیم. معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با اشاره به اینکه ایمنی اولویت دانشگاه است، تأکید کرد: پیمایش‌ها برای حل مسایل ایمنی در نقاط بحرانی و آموزش اساتید و دانشجویان تا رسیدن به سطح مطلوب با جدیت ادامه خواهد داشت.

گفتنی است: در این مراسم دوستان، اساتید و کارکنان با قرائت قرآن، روشن‌کردن شمع و مرثیه‌خوانی، نام و یاد این سرباز سخت‌کوش و رفیق مهربان را گرامی داشتند. غروب شنبه 19 آذرماه، حادثه انفجار در دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان منجر به جان باختن حسین مرادی، دانش آموخته دانشگاه صنعتی اصفهان و سرباز امریه این دانشگاه شد.

گزارش تصویری

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.