کدخبر:1628/20240416

28 فروردین 1403

افتتاح رویداد ماهانه سه‌شنبه‌های آوایی دانشگاه صنعتی اصفهان
امروز سه‌شنبه-۲۸ فروردین - رویداد ماهانه سه‌شنبه‌های آوایی به‌منظور هم‌افزایی در حوزه ارتعاشات و آکوستیک و در راستای ارتباط بیشتر صنایع با یکدیگر به همت دانشکده مهندسی مکانیک برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، دکتر علی لقمانی، سرپرست آوا لب دانشگاه صنعتی اصفهان در این رویداد گفت: توانمندی علمی و قدرت تحلیل نیروهای دانشگاهی و صنعتی در تمام سطوح استان اصفهان علی‌رغم کمبود امکانات و چالش‌ها نسبت به خارج کشور سرآمد است.

دکتر لقمانی مطرح کرد: هم‌افزایی و آشنایی با تجهیزات استان و تلاش در جهت رفع چالش‌های حوزه اکوسیستیک و ارتعاشات از اهداف این رویداد است.

در این نشست نیز دکتر اکبرزاده، رئیس دانشکده مهندسی مکانیک با بیان اینکه پویاترین بخش دانشکده مکانیک آوا لب است گفت: دانشجویان با محوریت اساتید به طور مستمر در جهت ارتقا و به‌روزرسانی این آزمایشگاه در تلاش هستند.

دکتر عبدالرضا اوحدی، ریاست انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران به‌صورت آنلاین در این نشست با اظهار به اینکه طی ۱۰ سال اخیر شاهد جهش علمی ایران در حوزه آکوستیک هستیم بیان کرد: این رویدادها باهدف اشاعه و فراگیری اختصاصی موضوع آکوستیک و ارتعاشات در سطح کشور برای همراهی صنایع ایجاد شده است که جایگاه علمی در زمینه مقالات در ۱۰ الی ۱۵ سال اخیر دارای رتبه ۱۲-۱۶ بوده است.

وی افزود: حوزه آکوستیک و ارتعاشات یک حوزه بین‌رشته‌ای است و وظیفه ماست که با مطرح‌کردن معضل‌ها از طرف صنایع به دانشگاه‌ها و بهره‌گیری از پتانسیل‌های علمی در راستای حل مسائل کشور قدم گذاشت.

گفتنی است؛ این رویداد با حضور دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان، دانشگاه مالک‌اشتر، مجتمع فولاد مبارکه، گروه صنعتی انتخاب و گروه صنعتی اپتیک و دیگر صنایع برگزار شد.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.