کدخبر:1744/14000614

14 شهريور 1400

امضای قرارداد همکاری مشترک میان دانشگاه صنعتی اصفهان و شرکت سرمایه گذاری بسپار شیمی سپیدان
قرارداد مشترک همکاری میان دانشگاه صنعتی اصفهان و شرکت سرمایه گذاری بسپار شیمی سپیدان با حضور رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، رئیس هیئت مدیره وگروهی از مدیران شرکت بسپارشیمی سپاهان به منظور راه اندازی واحد تحقیق و توسعه این شرکت در دانشگاه صنعتی اصفهان و نیز دیگر همکاری های مشترک علمی پژوهشی به امضاء رسید.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در حاشیه امضای این قرارداد با بیان این‌که دو پروژه بزرگ از مجموعه طرح های ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی اصفهان در حوزه نفت و انرژی است، افزود: پروژه هیدروکرکینگ و افزایش ظرفیت میدان نفتی مارون از طرح های پژوهشی موفق دانشگاه صنعتی اصفهان است.

دکتر سید مهدی ابطحی خاطر نشان کرد: دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان با توسعه گروه تحصیلی نفت و جذب اساتید جوان توانسته است بیشترین حجم قرارداد با صنعت را به لحاظ مبلغ داشته باشد.

وی با بیان این‌که یکی از سیاست های این دانشگاه، استقرارگروه‌های دانش بنیان و راه‌اندازی آزمایشگاه های تخصصی با بخش خصوصی و دولتی برای توسعه فعالیت های ارتباط با صنعت است تصریح کرد: راه اندازی آزمایشگاه تخصصی راه و ساختمان با وزارت راه، آزمایشگاه نسل چهارم با فولاد مبارکه و بخش های دیگر نیز در این راستا بوده است.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان خاطر نشان کرد: شرکت بسپار شیمی سپیدان نیز از جمله شرکت های بزرگ کشور در حوزه انرژی است که با راه اندازی دفتر این شرکت دانش بنیان در دانشگاه صنعتی اصفهان علاوه بر اشتراک امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی، از طرح های پژوهشی 50 میلیارد ريال حمایت خواهد کرد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.