کدخبر:1549/20240306

16 اسفند 1402

آغاز برنامه های هفته منابع طبیعی و درختکاری در دانشگاه صنعتی اصفهان
صبح امروز 16 اسفند ماه، برنامه های هفته منابع طبیعی و درختکاری دانشگاه صنعتی اصفهان با حضورمهدی بقایی معاون خدمات شهري شهرداری اصفهان، آغاز شد.

مصطفی خزایی رئیس اداره فضای سبز دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی و درختکاری، 3 هزار نهال در طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در دانشگاه صنعتی اصفهان غرس می شود.

رئیس اداره فضای سبز دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه کاشت 3000 اصله درخت در اراضی جنگلی دانشگاه صنعتی اصفهان به منظور غنی سازی و افزایش تراکم پوشش سبز موجود است افزود: این درختان به منظور جبران بخشی از تلفات درختان در اثر خشکسالی سنوات گذشته کاشته می شود و با توجه به کمبود منابع آبی، نیاز آبی جدید ایجاد نمی شود.

خزایی خاطر نشان کرد: از شنبه تا دوشنبه 19 تا 21 اسفندماه، برنامه هایی برای کاشت این 3000 نهال در بخش های جنگلی دانشگاه توسط کارکنان و دانشجویان دانشکده های مهندسی منابع طبیعی و کشاورزی برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه 2000اصله از این درختان توسط سازمان منابع طبیعی استان اصفهان در اختیار دانشگاه صنعتی اصفهان قرار گرفته است خاطر نشان کرد: در صورت تامین نیاز آبی، ظرفیت توسعه اراضی جنگلی وجود دارد.

دانشگاه صنعتی اصفهان بیش از 200 هکتار اراضی جنگلی دارد که بخش مهمی از ریه های شمال شهراصفهان را تشکیل می دهد.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.