کدخبر:1405/20240129

8 بهمن 1402

کسب مقام اول آقایان و بانوان دانشگاه صنعتی اصفهان در مسابقات شنای کارکنان دانشگاه‌های استان
مسابقات شنای کارکنان استان به همت هیئت ورزش‌های دانشگاهی و هیئت شنای استان به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، مسابقات شنای کارکنان آقایان دانشگاه‌های استان در رده‌های سنی ۲۰ تا ۲۹، ۳۰ تا ۳۴، ۳۵ تا ۳۹، ۴۰ تا ۴۹ و ۵۰ به بالا در ماده‌های ۶۶ متر کرال‌پشت، ۶۶ متر قورباغه، ۶۶ متر پروانه برپا شد.

در مسابقات بخش بانوان شنای کارکنان دانشگاه‌های استان، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان، دانشگاه فرهنگیان به ترتیب جایگاه اول، دوم و سوم را به دست آورد.

در پایان این دوره از مسابقات اکرم ریاحی در کرال‌سینه و پشت مقام دوم، فاطمه کشوری در کرال‌سینه و قورباغه مقام اول و مهناز نورالله در کرال‌پشت و پروانه مقام اول را به دست آورد.

همچنین در مسابقات بخش آقایان شنای کارکنان دانشگاه‌های استان، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه هنر، دانشگاه اصفهان و دانشگاه علمی‌کاربردی به ترتیب جایگاه اول تا پنجم را کسب کرد.

محمدحسین ذوالفقار در کرال پروانه و قورباغه به مقام اول، الیاس عباسی در ماده آزاد و قورباغه به مقام دوم و مهدی خاندل در قورباغه به مقام اول و در ماده آزاد به مقام دوم، سید حمید خشوعی اصفهانی در ماده آزاد به مقام دوم و محمد همایونی در ماده آزاد به مقام دوم دست‌یافت.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.