کدخبر:1243/20240104

14 دی 1402

پیام هیئت‌رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
 بسم‌الله الرحمن الرحیم  شهادت جمعی از زائران مزار مطهر سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی به محضر حضرت ولی‌عصر (عج) و نائب برحقش مقام معظم رهبری (حفظه‌الله)، ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی، دانشگاهیان همواره در صحنه صنعتی اصفهان تسلیت می‌گوییم.

 انتخاب آگاهانه مردم بصیر ایران در پاس‌داشتن ارزش‌های معنوی جامعه است که دشمنان کوردل را به عجز و ناتوانی کشانده است، ایستادن کنار انقلاب و از جان گذشتن برای وطن همان میراث ارزشمندی است که سردار دل‌ها، حاج‌قاسم سلیمانی برای ملت ما به جا گذاشتند.

 حمله تروریستی، تلخ و غیرانسانی به مردم و زائران گلزار شهدا در کرمان تصویری از حقارت و کینه‌ورزی صهیونیست‌ها را به جهان‌نمایش داد و به‌خوبی نشان داد که دشمنان ایران، هدفی جز نابودی این کشور سربلند را دنبال نمی‌کنند.

 حقارت و فرومایگی در تمام فجایع و جنایت‌های غیرانسانی که به دست ایادی کفار، استکبار و صهیونیست در سراسر خاورمیانه اتفاق افتاده است، نمایان است. جنایاتی که مردم بی‌گناه، زنان و کوکان را آماج کینه و جنایت قرار می‌دهد. یقین داریم که این حرکات نشانه‌ای روشن است از سرشکستگی و پایان حیات ننگین اسرائیل به فضل خدای بزرگ.

 ضمن تسلیت مجدد به مردم دلاور کرمان و خانواده‌های صبور و مقاوم شهیدان و مجروحان این حادثه، بر تحقق عزم ملت ایران در پاسخ محکم و کوبنده به عاملان زبون و طراحان آن تأکید می‌کنیم.

 هیئت‌رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان
   

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.