کدخبر:1712/20231207

16 آذر 1402

برگزاری شورای اداری خمینی شهر به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان
نشست هم‌اندیشی مسئولین اداری شهرستان خمینی‌شهر و دانشگاه صنعتی اصفهان هم‌زمان با سالروز ۱۶ آذرماه روز دانشجو و در هفته پژوهش به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، در جلسه امروز پنجشنبه - ۱۶ آذرماه - دکتر سید محمدعلی میبدی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و روز دانشجو گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان به‌عنوان یک دانشگاه فراملی در زمینه‌های صنعتی و پژوهشی جهان خوش درخشیده است و همواره در پیشرفت علم و حل مسائل کشور پیشتاز بوده است.

وی با بیان اینکه اگر ساختار دانشگاه تشکیلاتی باشد، نقش‌آفرینی‌ها دوچندان می‌شود، اظهار داشت: برای اولین‌بار پایش‌های دریایی و اقیانوسی، چاپگر سه‌بعدی، ساخت رادار جماران و تأسیس ابررایانه توسط فناوران و پژوهشگران دانشگاه صنعتی اصفهان رقم خورده است.

دکتر میبدی افزود: دانشگاه صنعتی اصفهان بهترین دستاوردها و قراردادهای پژوهشی و صنعتی را در حوزه‌های علمی و فناوری به کشور عرضه داشته است و درصدد راه‌اندازی منطقه بزرگ توسعه تجاری‌سازی فناوری و نوآوری در پهنه شهرستان خمینی‌شهر است که هم افزایی دانش با صنعت و تجارت را به همراه دارد.

محمدتقی نقدعلی، نماینده مجلس شهرستان خمینی‌شهر نیز در این مراسم ضمن اشاره به عملکرد مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم، مجلس دانش‌بنیان است؛ چراکه یکی از افتخارات این مجلس، تصویب قانون جهش دانش‌بنیان و اختصاص بودجه در جهت رشد شرکت‌های دانش‌بنیان بوده است.

نقد علی افزود: با پیگیری‌های انجام شده هیچ‌گونه مازوت سوزی در جوار استان انجام نمی‌شود و تعهد گرفته‌ایم که مازوت سوزی امسال نداشته باشند؛انتظار می‌رود که دانشگاه صنعتی اصفهان در مباحث کلان استان مثل آب‌وهوا، ریل، ترافیک و حمل‌ونقل، بازوی تصمیم‌گیران اعم از قانون‌گذاران و قوه مجریه باشد.

حجت‌الاسلام غلامی، امام‌جمعه شهر کوشک در این نشست نیز با بیان اینکه دانشجو مؤذن جامعه است بیان کرد: آرمان‌گرایی و مطالبه‌گری دو شاخصه دانشجو است که فکر آمیخته با نیروی جوانی دانشجویان باعث حضور همه‌جانبه در میانه میدان و راه‌اندازی مقدمات ورود به دانشگاه نسل چهارم شده است.

وی با اشاره اینکه تبین دستاوردها و رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و حوزه‌های دانش‌بنیان ضرورت دارد مطرح کرد: دانشجویان نقش به سزایی در بالابردن آرا مشارکت در انتخابات و ایجاد امید و انگیزه در جامعه را دارند.

گفتنی است سلیمی فرماندار شهرستان خمینی‌شهر از تشییع باشکوه پیکر شهدای گمنام ( کاروان بهشت ) در این شهرستان در هفته آینده خبر داد.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.