کدخبر:1354/20231021

30 مهر 1402

برگزاری برنامه آموزشی برای کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، واحد آموزش کارکنان مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات دانشگاه برای ارتقاء سطح کمی و کیفی عملکرد کارکنان، کارشناسان و مدیران برنامه آموزشی را در سه سطح ۲۰ ساعته برگزار می‌کند.  

علی نریمانی،مدیر دفتر طرح، برنامه و بودجه دانشگاه با بیان این خبر گفت: در سطح اول، کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان می‌توانند محتواهای آموزشی را که در قالب برنامه‌های حضوری و غیرحضوری ازجمله سخنرانی، پیام‌رسان‌ها، اتوماسیون، کتابخوانی، مسابقه ورزشی و نمایشگاه است را از پیام‌رسان اتوماسیون اداری دریافت کنند. سپس با شرکت در آزمون پایان دوره و کسب امتیازات لازم، از ۲۰ ساعت گواهی پایان دوره برخوردار شوند.
وی افزود: در سطح دوم، کارگاه‌ها و کلاس‌های خودآگاهی، ارتباط موثر، همدلی، تفکر نقادانه و خلاق، مهارت‌های حل مسئله و تصمیم گیری و مهارت رویارویی با استرس برگزار می‌شود.
مدیر دفتر طرح، برنامه و بودجه دانشگاه با بیان اینکه کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کرده و پس از پایان دوره و کسب امتیاز لازم، از ۲۰ ساعت گواهی پایان دوره برخوردار شوند اضافه کرد: 
در سطح سوم نیز کارکنان با هماهنگی مدیران داخلی برای ارتقای سطح توانمندی و افزایش مهارت‌های شغلی در تمامی رسته‌های شغلی، در دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی ویژه هر رسته شغلی شرکت می‌کنند و پس از کسب امتیازات لازم در آزمون پایان دوره از ۲۰ ساعت گواهی پایان دوره برخوردار می‌شوند.

 

مشاهده فیلم

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.