کدخبر:1610/20231017

25 مهر 1402

انتصاب رئیس دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان
دکترمیبدی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، طی حکمی دکتر محمد دیناری، استاد دانشکده شیمی را به سمت ریاست این دانشکده منصوب کرد و از تلاش‌ها و خدمات شایسته دکتر علی اصغر انصافی در مدت ریاست دانشکده شیمی قدردانی نمود.

 در این حکم آمد است: با توجه به تجارب ارزشمند جناب‌عالي، به موجب اين حكم به مدت سه سال به سمت رئيس دانشكده شيمي منصوب مي‌شويد. اميد است با اتكال به پروردگار سبحان و بهره‌گيري از همفكري، همكاري و مشاركت فعال همكاران ارزشمند و محترم آن دانشكده در انجام وظايف محوله (مندرج در بند "ب" ماده 6 آيين نامه جامع مديريت دانشگاه‌ها) و پيشبرد و اعتلاي همه جانبه دانشكده موفق و مؤيد باشيد.

دکتر محمد دیناری متخصص برجسته حوزه شیمی آلی، پلیمر و نانوتکنولوژی او از سرآمدان علمی کشور در سال 1402 است. وی در سال 1400 به مرتبه استادی در این رشته دست‌یافته است. دکتر دیناری از جمله دانشمندان 2 درصد برتر جهان در سال 2020 تا 2022 نیز بوده است. دکتر دیناری در انتشار بیش از ۵ فصل از کتاب‌های مرجع شیمی و پلیمر به زبان انگلیسی و همچنین نگارش چندین مقاله مروری مجلات بین‌المللی سهم بسزایی داشته است.

  همچنین رئیس دانشگاه در حکمی جداگانه از خدمات صادقانه دکتر علی اصغر انصافی، در مدت بيش از چهار سال تلاش بي‌وقفه در سمت رياست دانشكده شيمي، قدرداتی نمود و ابراز امیدواری کرد که همچون گذشته دانشگاه و دانشکده شیمی بتواند از دانش و توانايي این دانشمند برجسته کشور بهره‌مند شود.

    

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.