کدخبر:2025/20230701

10 تیر 1402

دانشگاه صنعتی اصفهان میزبان 11 هزار داوطلب کنکور سراسری
دانشگاه صنعتي اصفهان يكي از بزرگترين مراكز برگزاري آزمون در استان اصفهان، در روزهاي14 و 15  تيرماه 1402 ، ميزبان شركت كنندگان كنكورسراسري در گروه های علوم ریاضی و فنی و گروه علوم تجربی خواهد بود.

دكتر مجيد طالبي، نماينده تام الاختيار دانشگاه در برگزاري آزمون هاي سراسري با اعلام اين خبر گفت: از میان 5 هزار و 202 نفر داوطلب در گروه علوم ریاضی و فنی در شهر اصفهان ،3 هزار و 493 نفر آقا و یک هزار و 709 نفر خانم در گروه علوم ریاضی و فنی صبح چهارشنبه 14 تیرماه در 6 حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی اصفهان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

طالبي خاطر نشان ساخت، در گروه علوم تجربی 5 هزار و 659 نفر داوطلب وجود دارد که از این میان، 3 هزارداوطلب خانم و 2هزار و 659 نفر داوطلب آقا صبح پنجشنبه 15 تیرماه در حوزه های امتحانی دانشگاه صنعتی اصفهان شرکت می کنند.

بر اساس اعلام ستاد برگزاری آزمون های سراسری دانشگاه صنعتی اصفهان، توصیه های ضروری به منظور تأمین امنیت، سلامت ورفاه حال داوطلبان گرامی به شرح ذیل است.
1. به داوطلبان گرامی توصیه می گردد از به همراه داشتن هر گونه وسیله اضافی از جمله تلفن همراه و ماشین حساب خودداری نمایند.
2. حتما پیش از اعزام به محل آزمون، از همراه داشتن و صحت کلیه مدارک مورد نیاز از جمله کارت ملی یا شناسنامه، کارت ورود به جلسه و لوازم تحریر خود اطمینان حاصل کنید.
3. به داوطلبان گرامی توصیه می شود با توجه به دسترسی سریعتر به پارکینگ های تعبیه شده و نزدیکی به حوزه های آزمون، از درب شمالی دانشگاه (سمت شاهین شهر) به دانشگاه وارد شوند.
4. حضور خود را به ساعت های پایانی موکول نکنند و حداقل یک ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه امتحانی حاضر شوند.
5. صرفاً تردد در دانشگاه در مسیر نقشه ترافیکی و توقف در پارکینگ های مشخص شده مجاز می باشد. از این رو از داوطلبان گرامی و همراهان ایشان تقاضا می گردد پس از ورود به محوطه دانشگاه با عوامل انتظامات همکاری نمایند.
6. همراهان گرامی داوطلبان در صورتی که پس از رساندن داوطلب خود قصد ترک دانشگاه را دارند، به دلیل جلوگیری از ترافیک در محوطه دانشگاه، اجازه دهند تا تمامی خودروها وارد شوند سپس با آرامش دانشگاه را ترک نمایند.
7. با مجریان برگزاری حوزه‌های آزمون همکاری و مساعدت شایسته را در برگزاری هر چه بهتر و در نهایت آرامش و اطمینان مبذول فرمائید.

نقشه راهنمای داوطلبان 

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.