کدخبر:1539/14001205

5 اسفند 1400

به بهانه روز مهندس
دیدار سرپرست دانشگاه صنعتي اصفهان با كارشناسان دفتر فني
سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان در دیدار با کارشناسان دفتر فنی دانشگاه صنعتی اصفهان روز چهارشنبه 4 اسفند ماه با اشاره به توانمندی و تخصص مجموعه دفتر فنی دانشگاه بیان داشت : دارا بودن تیم منسجم، همراه و دارای تخصص ، مهمترین مشخصه دفتر فنی این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه نگاه ما به مجموعه کارمندان دانشگاه یک نگاه کیفی و تخصصی است؛ خاطرنشان کرد : بسیاری از امور دانشگاه نه با تعدد نیرو بلکه با انسجام بیشتر و چابک کردن مجموعه قابل پیگیری است؛ رسیدگی درست به جایگاه حقوقی و توانمند سازی نیروهای انسانی کارایی مجموعه را بالا می برد.

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به این موضوع که دفتر فنی  وظیفه خطیر وسنگینی را برعهده دارد و با پیمانکاران متعددی درارتباط است خواستار سعه صدر و دقت بالا در تعامل با پیمانکاران دانشگاهی شد.

دکتر میبدی تاکید کرد: ما به کارشناسان فنی دانشگاه اعتماد داریم و لازم است با چشمان باز و دقت کافی، بر پروژه های دانشگاه نظارت داشته باشید و در بحث مشاوره اعتماد پیمانکاران را جلب کنید.

در این نشست مدیر دفتر فنی دانشگاه ضمن ارایه گزارشی از روند فعالیت های این مجموعه خواستار توجه بیش از پیش به مسایل حقوقی و اداری این دفتر شد و گفت: کاهش نیروی متخصص دفتر و افزایش فشار کاری به کارشناسان این مجموعه، می طلبد دانشگاه نسبت به مسایل مالی و اداری این بخش توجه بیشتری داشته باشد.

مهندس محسن محمدی از اصلاح آیین نامه سختی کار در مجموعه دفترفنی دانشگاه یاد کرد و افزود: مسئله بیمه مسئولیت، حق فنی، سختی کار و... پتانسیل های قانونی است که دانشگاه  می تواند در جهت ایجاد انگیزش کارکنان متخصص دانشگاه به کار گیرد. 

در این نشست کارشناسان دفتر فنی به بیان درخواست ها و مسایل حوزه کاری خود با سرپرست دانشگاه و دیگر مسئولین دانشگاه پرداختند .

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.