کدخبر:1557/13970224

24 ارديبهشت 1397

با حضور رئیس مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و سرپرست isc:
افتتاح شاخه مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری دردانشگاه صنعتی اصفهان
با حضور رئیس مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، شاخه مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، 18 اردیبهشت ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد.

این مراسم در حاشیه آئین بزرگداشت چهلمین سال تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان و با حضور دکتر دهقانی رئیس مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، دکتر حقیقت سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، معاون پژوهش و فنآوری این پایگاه و جمعی از مسئولان دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

 با افتتاح این شاخه، امکان استفاده پژوهشگران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه از تمامی مدارک که بیش از 4 میلیون و 200 هزار مدرک تمام متن به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی است، فراهم گردید.

بدین ترتیب از این پس محققان دانشگاه صنعتی اصفهان همچون شاخه‌های مرکز منطقه ای در سایر دانشگاه‌ها، دسترسی وسیع و بدون محدودیت به متن کامل مقاله‌های فارسی، انگلیسی و عربی، مقاله‌های کنفرانس‌ها و روزنامه‌ها، طرح‌های تحقیقاتی، پایان نامه‌ها و غیره خواهد داشت.

این منابع مشتمل بر بیش از 2 میلیون و 300 هزار عنوان مقاله تمام متن انگلیسی، بیش از 930 هزار عنوان مقاله فارسی، 120 هزار عنوان مقاله کنفرانسی، 36  هزار طرح تحقیقاتی، 58 هزار مقاله روزنامه ای و... است که روزانه چندهزار مدرک نیز به آن افزوده می گردد.

علاوه براین مدارک، مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به شیوه های مختلف از جمله اشتراک و سفارش به‌ کارگزار، به پایگاه‌های اطلاعاتی بزرگ دسترسی دارد و استادان، دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه می‌توانند درخواست‌های خود را به مسئول این شاخه ارائه داده تا در کمترین زمان، متن کامل مدارک به آنان ارائه گردد.

 همچنین این مرکز با کتابخانه‌های بزرگ دنیا تفاهم نامه همکاری دارد و مدارکی که پژوهشگران از هیچ طریقی نتوانند به آن ها دسترسی پیدا کنند به این کتابخانه‌ها سفارش داده شده و در اختیار محققان قرار می‌گيرد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.