کدخبر:1200/13960928

27 آذر 1396

با هدف معرفی فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان:
ششمین دوره روز پژوهش مکانیک در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد + گزارش ویدئویی
ششمین دوره روز پژوهش مکانیک با هدف معرفی فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

معاون پژوهشی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این که دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی، در این دوره، طرح های پژوهشی خود را در قالب پوستر و تجهیزات به نمایش گذاشته اند، گفت: در مجموع، از 19 طرح ارایه شده، 8 طرح مربوط به دانشجویان کارشناسی و 11 طرح نیز توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نمایشگاه روز پژوهش مکانیک به نمایش گذاشته شده است.

دکتر احسان فروزمهر با اشاره به این که تمامی پوسترها توسط 4 داور مورد بررسی قرار خواهد گرفت، افزود: 2طرح از دانشجویان کارشناسی و 3 طرح از دانشجویان تحصیلات تکمیلی بعنوان طرح برتر انتخاب خواهد شد و با اهدای جوایز نقدی، گواهی طرح پژوهشی برتر و تندیس یادبود از آن ها تقدیر به عمل خواهد آمد.

دبیر برگزاری ششمین دوره روز پژوهش مکانیک، اهدای جوایز نقدی حامیان صنعت دانشکده مهندسی مکانیک به 5 نفر از ورودی های جدید کارشناسی ارشد با رتبه های برتر را یکی دیگر از برنامه های این دوره عنوان کرد و گفت: در این روز از برگزیدگان "جایزه زمین" که اردیبهشت ماه گذشته با موضوع طرح های بهبود شرایط زندگی روی زمین برگزار شده بود نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

گزارش ویدئویی

گزارش تصویری

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.