کدخبر:1408/13950924

24 آذر 1395

با حضور هیئت دانشگاهی با زمینه علوم مهندسی:
بازدید هیئت دانشگاهی چهاردانشگاه فرانسه ازدانشگاه صنعتی اصفهان
هیئت عالیرتبه دانشگاهی متشکل از رؤسا و مسئولین چهار دانشگاه با زمینه علوم مهندسی کشور فرانسه، صبح امروز با حضور در دانشگاه صنعتی اصفهان از توانمندی ها و دستاوردهای این دانشگاه دیدن نمودند.

در نشست این هیئت دانشگاهی با مسئولین و جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، معاون اداری و مالی این دانشگاه با ابراز خرسندی از حضور این هیئت دانشگاهی در دانشگاه صنعتی اصفهان، بر گسترش بیش از پیش همکاری های دوجانبه با مراکز علمی و دانشگاهی کشور فرانسه تأکید کرد.

رئیس دفتر همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این نشست به معرفی امکانات، دستاوردها، توانمندی ها و ویژگی های برجسته این دانشگاه پرداخت.

در ادامه اعضای هیئت فرانسوی به معرفی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی متبوع خود پرداخته و اعضای هیأت علمی و مدیران حاضر نیز ضمن معرفی توانمندی‌های دانشگاه صنعتی اصفهان، در خصوص زمینه‌های مشترک همکاری دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

درپایان این نشست ضمن امضاء یادداشت تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه صنعتی Enib فرانسه، هیئت دانشگاهی فرانسوی از دانشکده‌های مهندسی شیمی و مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان دیدن نمودند.

گفتنی است: همکاری دوجانبه دانشگاه صنعتی اصفهان با دانشگاه‌های فرانسه از قدمت زیادی برخوردار است و همه ساله دانشجویان و اعضای هیأت علمی متعددی از دانشگاه صنعتی اصفهان به منظورگذراندن دوره‌ی فرصت مطالعاتی و انجام پروژه‌های تحقیقاتی به دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی فرانسه اعزام می گردند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.