کدخبر:1322/930909

9 آذر 1393

کسب جایزه اول کتاب سال محیط زیست توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان
در نخستین جشنواره کتاب سال محیط زیست کشور:
کسب جایزه اول کتاب سال محیط زیست توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان
کتاب "مبانی زیست شناسی حفاظت" اثر دکتر منصوره ملکیان و دکتر محمودرضا همامی از اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، عنوان جایزه اول کتاب سال محیط زیست را به خود اختصاص داد.

در نخستین جشنواره کتاب سال محیط زیست که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، کتاب "مبانی زیست شناسی حفاظت" تألیف دکتر منصوره ملکیان و دکتر محمودرضا همامی از اعضای هیأت علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان کتاب سال محیط زیست شناخته شد.

این اثر اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان که در هفت فصل نگارش و تدوین یافته، از منابع درسی محیط زیست است که اطلاعات ارزشمندی را به دانشجویان مقطع کارشناسی و نیز علاقه مندان و فعالان محیط زیست ارائه می نماید.

زیست شناسی حفاظت وپیدایش آن، تنوع زیستی و توزیع جغرافیایی آن، تنوع زیستی، ارزش ها و تهدیدها، حفاظت در سطح ژن، جمعیت وگونه، راهبردهای حفاظت، بوم شناسی بازسازی و حفاظت و جوامع انسانی، سرفصل های مهم این کتاب را تشکیل می دهند.

گفتنی است: در نخستین جشنواره کتاب سال محیط زیست که 25 آبان ماه سال جاری و با ارائه 300 اثر در موضوعات تخصصی،حقوقی، دینی، کودک و نوجوان و نشریات مرتبط با محیط زیست برگزار شد، پس از داوری آثار، 25 اثر برگزیده مورد تقدیر قرار گرفتند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.