کدخبر:1006/940202

2 ارديبهشت 1394

چهارمین نمایشگاه ملی محیط زیست دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
5 الی 9 اردیبهشت ماه:
چهارمین نمایشگاه ملی محیط زیست دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
چهارمین نمایشگاه ملی محیط زیست با شعار " آب گنجینه دیروز، ثروت امروز، رویای فردا " 5 الی 9 اردیبهشت ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد.

در این دوره از نمایشگاه محیط زیست که به همت انجمن علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان و با حضور بخش های مختلف مرتبط با محیط زیست شامل سازمان ها و ادارت، صنایع، گروه های مردم نهاد و دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی برگزار می شود، شرکت کنندگان در حدود 20 غرفه به ارائه مباحث و موضوعات مرتبط با محیط زیست خواهند پرداخت.

برگزاری دو کارگاه آموزشی تخصصي درخصوص محيط زيست و توسعه پايدار با موضوعات اخلاق در محيط زيست و نقش بازيافت آب در كاهش آلودگي هاي زيست محيطي با حضور دبير كل كميسيون ملي يونسكو و رئيس كرسي يونسكو در زمينه بازيافت آب از دیگر برنامه های جانبی چهارمین نمایشگاه ملی محیط زیست دانشگاه صنعتی اصفهان است.

ثبت نام در این کارگاه ها که با همکاری دفتر آموزش و پژوهش استانداري اصفهان و كميسيون ملي يونسكو برگزار می شود از طریق سایت WWW.Esfahanpajuhesh.ir و تا پنجم اردیبهشت ماه میسر خواهد بود.

گفتنی است: مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه ملی محیط زیست با حضور مسئولین اجرایی استان ساعت 9 صبح شنبه پنجم اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.