کدخبر:0910/930215

15 ارديبهشت 1393

پایان مسابقات شنا پسران و فوتسال دختران دانشجویان منطقه 4 کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان
با قهرمانی تیم شنا دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان:
پایان مسابقات شنا پسران و فوتسال دختران دانشجویان منطقه 4 کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان
با پایان یافتن مسابقات شنا دانشجویان پسر و مسابقات فوتسال دانشجویان دختر منطقه چهار کشور، دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان نخست مسابقات شنا را کسب کرد.

مسابقات شنای دانشجویان پسر منطقه چهار کشور با حضور شش تیم از دانشگاه های شهید چمران اهواز، اراک، قم، لرستان، هنر اصفهان و صنعتی اصفهان در سه رشته تیمی و دوازده رشته انفرادی از دهم اردیبهشت ماه به مدت سه روز به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

در پایان این مسابقات تیم دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان متشکل ازآقایان نادر اسدی، علیرضا کاردان پور، مهرزاد مرتضوی، سید علی علوی، محمد رحیمیان، سید محمد رضا حسینی، محمد میرزایی و میلاد رزاززاده به مربی گری محمد رضا خان محمدی با کسب 207 امتیاز عنوان نخست این رقابت ها ومجوزحضور در المپیاد ورزشی دانشجویان کشور را بدست آوردند.

در این رقابت ها تیم های دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشگاه اراک نیز به ترتیب با مجموع امتیاز 122 و 111 امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

مسابقات فوتسال دانشجویان دختر منطقه چهارکشور نیز با حضور هفت تیم از دانشگاه های یاسوج، اصفهان، شهرکرد، کاشان، علوم و فنون خرمشهر، لرستان و صنعتی اصفهان از ششم تا سیزدهم اردیبهشت ماه در مجموعه تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

در پایان این رقابت ها دانشگاه یاسوج با پیروزی بر دانشگاه اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت و دانشگاه شهرکرد نیز با شکست دانشگاه علوم و فنون خرمشهر در جایگاه سوم قرار گرفت.

گفتنی است دو تیم برتر این رقابت ها به المپیاد ورزشی دانشجویان کشور راه یافتند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.