کدخبر:1538/940317

17 خرداد 1394

نشست مدیران کل دانشجویی دانشگاه‌های منطقه 7 کشوربرگزارشد
به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان:
نشست مدیران کل دانشجویی دانشگاه‌های منطقه 7 کشوربرگزارشد
نشست مدیران کل دانشجویی دانشگاه‌های منطقه 7 کشور صبح امروز در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در این گردهمائی با اشاره به ویژگی های برجسته این دانشگاه، اهمیت به کیفیت آموزش و پژوهش را سبب ساز کسب عناوین برتر ملی و بین المللی برای دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان کرد.

دکتر ظفراله کلانتری دو بخش تغذیه و خوابگاه ها را از مهم‌ترین بخش‌های حوزه دانشجویی دانست و افزود: در دانشگاه صنعتی اصفهان دو کمیته فرهنگی و سخت‌افزاری برای ایجاد فضای مطلوب تر و تحرک بیشتر برای دانشجویان و نیز پرکردن اوقات فراغت در زمینه‌های فرهنگی راه‌اندازی شده است.

وی، معاونت دانشجویی دانشگاه‌ها را یکی از مهم‌ترین بخش‌های بسترساز برای فعالیت‌های دانشجویی خواند و ابراز امیدواری کرد: این نشست موجب تمرکز بیشتر در بخش‌های مختلف امور دانشجویان گردد.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان همچنین با اعلام اینکه تمامی دانشجویان این دانشگاه تحت پوشش بیمه مسئولیت قرار دارند، به شرایط جغرافیایی و مسائل و مشکلات متفاوت در دانشگاه‌های مختلف کشور اشاره و تأکید کرد: باتوجه به این موضوع، عدم یکسان سازی در تمامی دانشگاه‌ها می‌تواند به حل مسائل گوناگون دانشجویان متناسب با شرایط همان دانشگاه کمک کند.

دبیر شورای معاونان دانشجویی دانشگاه‌های منطقه 7 کشور نیز در این نشست با تأکید بر نقش اخلاق در برخورد با مسائل دانشجویان، گفت: رعایت انصاف، بردباری و خوش‌اخلاقی موجب رضایتمندی، عزت و نشاط برای دانشجویان خواهد شد.

دکتر علی اکبر کجباف با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده امور دانشجویان دانشگاه‌های منطقه 7؛ تسهیلات دانشجویی، بیمه دانشجویی، سامانه سجاد وخوابگاه‌های دانشجویی را از جمله مهم‌ترین موضوعات در دست اقدام برای دانشجویان دانشگاه‌های این منطقه عنوان کرد.

مدیران دانشجویی دانشگاه‌های منطقه 7 کشور در ادامه این نشست با ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده در زمینه‌های مختلف بیمه، تسهیلات وخوابگاه‌های دانشجویی، به بررسی راهکارهای بهبود و ارتقای سطح این خدمات پرداختند.

گفتنی است: دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، صنعتی اراک، صنعتی قم، صنعتی مالک اشتر، قم، کاشان، گلپایگان، محلات، هنر اصفهان، یزد، آیت‌الله حائری میبد، اراک، اردکان، اصفهان، تفرش، حضرت معصومه (س) قم، خوانسار، شهرکرد و شهرضا در منطقه 7 دانشجویی دانشگاه‌های کشور قرار دارند.  

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.