کدخبر:1309/930521

21 مرداد 1393

تأکید برهمکاری بیش از پیش دانشگاه صنعتی اصفهان و پردیس بالادستی پژوهشگاه صنعت نفت
در نشست مشترک دانشگاه صنعتی اصفهان و پردیس بالادستی پژوهشگاه صنعت نفت:
تأکید برهمکاری بیش از پیش دانشگاه صنعتی اصفهان و پردیس بالادستی پژوهشگاه صنعت نفت
نشست مشترک جمعی از مدیران پژوهشی واعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان با مدیران پردیس بالادستی پژوهشگاه صنعت نفت روز گذشته برگزار شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان در این نشست با اشاره به پتانسیل های بالای این دانشگاه جهت انجام پروژه های کاربردی نفت،گفت: وضعیت جغرافیایی استان اصفهان و نزدیک بودن به مناطق نفتی جنوب کشور موقعیت بسیار خوبی را برای استفاده از ظرفیت های مختلف به منظور کمک به این حوزه مهم ایجاد کرده است.

دکتر سید مهدی ابطحی میزان قراردادهای این دانشگاه با صنایع مختلف در سال گذشته را 40 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: دانشگاه صنعتی اصفهان با ترکیبی از اعضای هیأت علمی جوان و پرکار و اساتید باتجربه از پتانسیل بسیار مناسبی برای ارتقای سطح همکاری با صنایع نفتی برخوردار است.

رئیس اداره فناوري و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی اصفهان نیز گفت: توافق با پردیس بالادستی نفت به عنوان یکی از مهمترین مجموعه های دانشگاه صنعت نفت کشور، فرصت مناسبی را برای هر دو طرف جهت اجرای پروژه های تحقیقاتی صنایع بالادستی نفت و همچنین استفاده از تجربیات اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در این حوزه بسیار مهم فراهم خواهد کرد.

دکتر فتحیان پور با اشاره به حضور دانشکده ها و پژوهشکده های مرتبط با صنایع بالادستی نفت در این نشست، یکی از مهمترین دستاوردهای آن را توافق برای پیشنویس توافقنامه همکاری های تحقیقاتی سازمان یافته میان دانشگاه صنعتی اصفهان و پردیس بالادستی نفت عنوان کرد.

گفتنی است: در این نشست که روز گذشته با حضور رئیس، معاونین و مدیران پردیس بالادستی پژوهشگاه صنعت نفت کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، ضمن بررسی متن پیشنویس توافقنامه همکاری های تحقیقاتی دوجانبه، زمینه لازم به منظور امضای این توافقنامه مشترک در آینده نزدیک فراهم شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.