کدخبر:1531/930701

1 مهر 1393

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید:
برنامه کاربردی معرفی دانشگاه صنعتی اصفهان تولید و منتشر شد + لینک دانلود
همزمان با آغاز سال تحصیلی 94-93، روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان اقدام به تولید و انتشار نخستین برنامه کاربردی معرفی این دانشگاه نمود.

این برنامه کاربردی که درمحیط اندروید و به منظور بهره برداری از طریق تلفن های همراه هوشمند طراحی و ساخته شده است، به هنگام ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه صنعتی اصفهان و با هدف سهولت در کسب اطلاعات مورد نیاز و نیز آشنایی با بخش های مختلف این دانشگاه در اختیار آنان قرار گرفت.

برنامه کاربردی معرفی دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن معرفی معاونت ها، دانشکده ها، پژوهشکده ها، مراکز مختلف آموزشی، پژوهشی، خدماتی و رفاهی، امکانات و همچنین افتخارات و توانمندی های این دانشگاه، اطلاعات جامع مورد نیاز را از طریق تلفن همراه به مخاطبان ارایه می دهد.

نقشه مکان یابی بخش های مختلف دانشگاه،فهرست مقررات آموزشی وفرهنگی،معرفی گروه های پژوهشی،خوابگاه ها، مرکز درمانی و واحد های مختلف دانشگاه صنعتی اصفهان از دیگر امکانات این برنامه کاربردی می  باشد.

این برنامه کاربردی که توسط روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان و برای نخستین بار در این دانشگاه طراحی و ساخته شده است طی روزهای آتی از طریق پایگاه اینترنتی کافه بازار نیز به صورت رایگان در دسترس عموم علاقمندان قرار خواهد گرفت.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.