کدخبر:1049/930617

17 شهريور 1393

از کارکنان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان تجلیل شد + گزارش تصویری
در چهارمین جشنواره تجلیل از خادمان علم و پژوهش:
از کارکنان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان تجلیل شد + گزارش تصویری
همزمان با میلاد حضرت امام رضا (علیه السلام) مراسم تجلیل ازکارکنان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان باعنوان چهارمین جشنواره تجلیل از خادمان علم و پژوهش روز گذشته وبا تجلیل از 25 کارمند،کارشناس و مدیر نمونه این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رییس دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن تبریک ایام پربرکت دهه کرامت و ولادت امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام) حضور خانواده شهدای کارمند دانشگاه صنعتی اصفهان در این جشن را موجب افتخار دانشگاهیان دانست و گفت: انشا الله فداکاری های این عزیزان راهگشای آینده دانشگاه باشد، چرا که همه ما مدیون از خود گذشتگی های آنان هستیم.

دکتر سید محمود مدرس هاشمی موفقیت های دانشگاه صنعتی اصفهان را حاصل تلاش کلیه دانشگاهیان دانست و تصریح کرد: هرکس به نوبه خود سهمی از این موفقیت ها را دارد.

وی خطاب به کارکنان دانشگاه افزود: بخش زیادی از افتخارات کنونی دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان یکی از یکصد دانشگاه برترآسیا، یکی از یکصد دانشگاه جوان دنیا ونیز ارتقاء رتبه این دانشگاه از جایگاه 95 آسیا به 85 و افتخارات دیگری از این قبیل حاصل کار، تلاش و زحماتی است که شما عزیزان در بخش های مختلف دانشگاه عهده دار آن هستید.

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان ارتقاء رضایتمندی کارکنان را از سرفصل های اصلی مدیریت این دانشگاه طی یکسال گذشته بیان کرد و گفت: در نشست مشترکی که سال گذشته با کارکنان دانشگاه داشتیم موضوعاتی مطرح شد که با پیگیری مسئولین دانشگاه موفق به انجام بخش عمده ای از آنها شدیم و البته هنوز در حال پیگیری برای به نتیجه رسیدن بخش دیگری از آنها هستیم.

وی همچنین از ارائه برنامه ای دقیق به منظور برگزاری نشست های مشترک با کارکنان، دانشجویان و اعضای هیأت علمی در اوایل مهرماه خبر داد.

مدرس هاشمی با اشاره به مشارکت خوب کارکنان دانشگاه در طرح نظرسنجی نحوه مدیریت دانشگاه صنعتی اصفهان در یکسال گذشته گفت: اکثر کارکنان با ابراز رضایت از نحوه انجام کارها در بخش های دیگر نیز انتقادات و پیشنهادات خوبی را مطرح نمودند.

وی اضافه کرد: اجرای آیین نامه اعضای غیرهیأت علمی یکی از مطالبات بحق کارکنان است که روند پیگیری آن هنوز نیز در حال انجام است.

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان ارائه یارانه غذا، بیمه تکمیلی، مرخصی تشویقی، ارائه بن های رفاهی و تشکیل شورای صنفی کارکنان را بخشی از مطالبات محقق شده کارکنان این دانشگاه عنوان کرد.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های زیاد آیین نامه اعضای غیرهیأت علمی افزود: با کار شبانه روزی و بی وقفه در حوزه امور اداری، افرادی که پرونده های خود را ارسال کرده بودند در رتبه های خودشان قرار خواهند گرفت و در این ماه مابه التفاوت حقوق خود از ابتدای سال جاری را نیز دریافت خواهند نمود.

مدرس هاشمی با بیان این که بخش عمده ای از پیشنهادات کارکنان دانشگاه در طرح نظرسنجی، مربوط به کارکنان قراردادی که دوسوم کارکنان این دانشگاه را شامل می شوند بوده است تصریح کرد: در آیین نامه فعلی مزایایی برای کارکنان رسمی و پیمانی دیده شده که متأسفانه برای کارکنان قراردادی در نظر گرفته نشده است.

وی با تأکید بر بحق و جدی بود این مطالبات افزود: بهره مندی کارکنان قراردادی از این مزایا مغایرتی با سیاست دولت بر استخدام رسمی و پیمانی کمتر در سازمان های دولتی ندارد و انشالله با پیگیری مداوم از وزارتخانه و هیأت امنای دانشگاه سعی ما بر انجام این موضوع است.

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان در پایان با عذرخواهی از عملی نشدن بخشی ازمطالبات کارکنان به دلیل محدودیت های قانونی، مالی و تجربی گفت: هدف نهایی ما برای کارکنان این دانشگاه رسیدن به احساس افتخار برای حضور و فعالیت در این دانشگاه است.

تکریم و تجلیل از خانواده 10 تن از شهدای گلگون کفن دانشگاه صنعتی اصفهان، شهیدان سرافراز؛ شهید قاسم ترك لادانی، شهید سبزعلي جعفري، شهید قدرت ا... رياحي، شهید قاسم صالحي كهريزسنگي، شهید ولي ا... صالحي، شهید تقي عابدي، شهید عبدا... فرهادي، شهیديدا... مختاري، شهید احمد ميرسعيدي و شهید مرتضي كوچكي از دیگر بخش های مهم این مراسم بود.

در ادامه چهارمین جشنواره تجلیل از خادمان علم و پژوهش دانشگاه صنعتی اصفهان از 25 کارمند،کارشناس و مدیر نمونه این دانشگاه طی یکسال گذشته با اهداء لوح سپاس و هدایای نقدی و غیرنقدی تجلیل بعمل آمد.

همچنین ارائه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به خانواده کارکنان جانباز دانشگاه صنعتی اصفهان از خبرهایی بود که در حاشیه این مراسم عنوان شد.

سخنرانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان، اجرای گروه تواشیح و همخوانی و اجرای برنامه هنری توسط گروه هنری و یکی از طنزپردازان کشور از دیگر بخش های مراسم تجلیل ازکارکنان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان بود.

اسامی کارکنان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان (جشنواره خادمان علم وپژوهش 1393)

اسامی کارمندان نمونه

نام

محل خدمت

خانم مهری شریفیان

کارمند خدمات دانشجویی

آقای سیداحمد هاشمی جزی

کارمند دفتر ارتباط باصنعت

خانم سروناز رحیمی

کارمند معاونت آموزشی

آقای مسلم شاه محمدی

کارمند روابط عمومی

آقای عباس عباد سیچانی

کارمند دفتر فنی

خانم عفت نعمت اللهی

کارمند دانشکده مهندسی نساجی

آقای شیرعلی بابایی

کارمند اداره تأسیسات

خانم عصمت محبوبی

کارمند دانشکده مهندسی کشاورزی

آقای غلامعلی رجائی

کارمند دبیرخانه

خانم زهره نصیران

کارمند مرکز کارگاه های آموزشی

آقای قاسم دائی جعفری

کارمند اداره تدارکات

خانم فاطمه نصراصفهانی

کارمند معاونت اداری مالی

خانم ملیحه قصری

کارمند دفتر مدیرکل پژوهشی

اسامی کارشناسان نمونه

نام

محل خدمت

آقای مجتبی کریمیان 

کارشناس مرکز مشاوره

خانم فاطمه هادیان

کارشناس دانشکده مهندسی شیمی

آقای سید حمید خشوئی

کارشناس دانشکده مهندسی کشاورزی

خانم فرزانه نکویی

کارشناس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر

آقای محمد صادق رمضانی

کارشناس دانشکده مهندسی عمران

خانم نداشمس

کارشناس دفتر همکاری های علمی بین المللی

                اسامی مدیران نمونه       

نام

محل خدمت

خانم دکتر زهرا ممتازپور 

مدیر مرکز بهداشت و درمان

آقای مهندس ناصر صادقی

مدیر دفتر سرپرستی تهران

آقای حسین عتباتی

رئیس اداره فارغ التحصیلان

آقای مهندس حسین طاقداری 

مدیر اداره کل امور فرهنگی

آقای بهرام عراقی

مدیر اداره فضای سبز

آقای محسن نوری

مدیر امور مالی

 

گزارش تصویری...

دیدگاه شما

ای کاش یک روز بیاید که بگویند

ای کاش یک روز بیاید که بگویند در روز (11)اریبهشت جشنی برای کارگران نمونه گرفته می شود.کارگرانی که شبانه روززحمت می کشندمانند(خدمات_فضایی سبزو.........)که دانشگاه تمییزی ونمونه داشته باشیم.ای کاش که بیاید...........

You voted 1. Total votes: 530

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.