کدخبر:1404/900801

1 آبان 1390

تجلیل از فرزندان دانش آموز دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان
جشن تقدیر از فرزندان دانش­ آموز کارکنان و اعضاي هيأت علمي دانشگاه صنعتی اصفهان در تالار شیخ­ بهایی این دانشگاه برگزار شد.

در اين مراسم حجت­ الاسلام والمسلمين رهبر، با اشاره به نامه حضرت علی(عليه السلام) به فرزند بزرگوارشان امام حسن (عليه السلام)، این نامه را منبع بسیار مناسبی برای تربیت و آموزش فرزندان دانست و گفت: در صورتی روش­های تربیتی بر کودکان اثر می­گذارد که آنها تناقضی میان رفتار و گفتار والدین خود مشاهده نکنند.
عضو هیأت علمی گروه معارف دانشگاه صنعتی اصفهان داشتن نشاط در برخورد با سؤالات کودکان را بسیار مهم ارزیابی کرد وگفت: فطرت پاک انسان در این دوره از خصوصیات بارز کودکان است که باید با تلاش زیاد از آن محافظت کرد، چرا که عوامل محیطی مخرب می­تواند در طول زمان در این دل­های پاک قساوت را به وجود بیاورد.
در ادامه اين مراسم دکتر همدانی­ گلشن با اشاره به این که در دوره کنونی کشور جوشش و تلاش علمی فراوانی وجود دارد گفت: با انگیزه زیاد و غرور ملی، همگی ما به دنبال پیشرفت علمی کشور هستیم تا زمینه حکومت اسلامی و ظهور امام زمان(عج) به نحو ممكن فراهم شود.
وی افزود: هیچ امري بهتر از تشویق افراد موفق خصوصاً در ابتدای دوره زندگی نیست و از این پس این مراسم هر سال در ماه مهر برای تقدیر از دانش­آموزان موفق دانشگاهيان دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.
رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با تشکر از دانشگاهیان این دانشگاه برای تلاش­هایشان در تربیت این فرزندان موفق گفت: مطمئناً با تقویت دو بال علم و معنویّت این کودکان ونوجوانان عزیز، آینده­ای روشن در انتظار آنان خواهد بود.
در ادامه برنامه با اهدای لوح تقدیر، شاخه­گل و هدایای نقدی و غیرنقدی به دانش­آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و پیش­دانشگاهی از آنان قدردانی به عمل آمد.
در این جشن گروه هاي مختلف هنري با اجراي برنامه هاي متنوّع، لحظاتي شاد و مفرّح را براي حاضرين ايجاد نمودند.
همچنین رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در بخش پایانی جشن تقدیر از دانش­ آموزان موفق، با اهدا جوایزی از دانش ­آموزان دختر که با حجاب برتر(چادر) در برنامه حضور پیدا کرده بودند تجلیل به عمل آورد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.